کد مطلب: ۳۴۴۱۹۹

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

برای شرکت در انتخابات تردید دارم/ بی‌توجهی‌های دولت، بخش خصوصی را دلسرد کرده است

برای شرکت در انتخابات تردید دارم/ بی‌توجهی‌های دولت، بخش خصوصی را دلسرد کرده است

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران می‌گوید: نسبت به نام‌نویسی در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تردید دارم. البته طی چهار سال گذشته تغییرات خوبی را در اتاق بازرگانی شاهد بودیم اما این تغییرات کافی نبوده، بنابراین در نهمین دور از انتخابات اتاق بازرگانی این انتظار می‌رود که افراد با برنامه و شور بیشتری ورود کنند.

به‌گزارش تجارت‌نیوز، شنیده‌ها حاکی از این است که فریال مستوفی، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق تهران قرار است در انتخابات اتاق بازرگانی شرکت کند. او که در دوره قبل هم عضو اتاق بازرگانی بوده است فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه معدن انجام داده و در حال حاضر از افراد تاثیر گذار اتاق بازرگانی ایران و چین به حساب می‌آید.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران درباره این پرسش که آیا در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی حضور خواهید داشت یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: هنوز تصمیم قاطعی برای حضور در انتخابات این دور نگرفته‌ام اما چنانچه در انتخابات این دور نام‌نویسی نکنم قطعا به گروه ائتلاف فردا رای خواهم داد.

فریال مستوفی درباره پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا در انتخابات این دور ثبت نام خواهید کرد یا خیر؟ پاسخ داد: چنانچه قصد آمدن داشته باشم، انفرادی در این انتخابات وارد نخواهم شد. بلکه با تیم سابق ائتلاف فردا برای همبستگی بیشتر ورود خواهم کرد.

faryal mostofi 1 01

عضو اتاق بازرگانی می‌گوید: آنهایی که در انتخابات اتاق بازرگانی ثبت نام می‌کنند دو دسته هستند. دسته اول کسانی هستند که اتاق را پله ترقی می‌دادند. عده دیگر نیز تمام هدفشان بهبود وضعیت اقتصادی و ارتقا جایگاه بخش‌خصوصی کشور است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق تهران همچنین به چرایی تردید فعالان اقتصادی برای حضور در انتخابات اتاق بازرگانی اشاره کرد و افزود: فعالان اقتصادی دل خوشی از شرایط موجود اقتصاد ندارند. در حقیقت آنها معتقدند که با این اوضاع و احوال نمی‌توان کاری برای بهبود اقتصاد کشور انجام دهند. عدم حرف شنوی دولت نسبت به سخنان خصوصی‌ها باعث شده که فعالان اقتصادی کمی دلسردتر از گذشته باشند.

او گفت: آنهایی که در انتخابات اتاق بازرگانی ثبت نام می‌کنند دو دسته هستند. دسته اول کسانی هستند که اتاق را پله ترقی می‌دادند. عده دیگر نیز تمام هدفشان بهبود وضعیت اقتصادی و ارتقای جایگاه بخش‌خصوصی کشور است. در این بازه زمانی دسته دوم بر این باورند که دولت صدای بخش‌خصوصی را نمی‌شنود و اهمیتی به نظرات خصوصی‌ها نمی‌دهند، همین موضوع آنها را نسبت به شرایط موجود دلسرد می‌کند.

مستوفی خاطرنشان کرد: بخش‌خصوصی مشاور سه قوه است و باید مطالبه‌گر باشد. البته طی چهار سال گذشته تغییرات خوبی را در اتاق بازرگانی شاهد بودیم اما این تغییرات کافی نبوده، بنابراین در نهمین دور از انتخابات اتاق بازرگانی این انتظار می‌رود که افراد با برنامه و شور بیشتری ورود کنند.

جدیدترین اتفاقات مربوط به این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی را می‌توانید در سلسله اخبار انتخابات اتاق بازرگانی تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.