کد مطلب: ۱۸۲۲۱۴

بررسی افزایش قیمت بنزین در کمیسیون تلفیق

بررسی افزایش قیمت بنزین در کمیسیون تلفیق

لاهوتی گفت: پیشنهادی داده شده مبنی بر اینکه قیمت بنزین در شهرستان‌ها کمتر از تهران باشد یعنی نرخ بیشتر بنزین در تهران در راستای کاهش آلودگی هوا و تقویت حمل‌و‌نقل عمومی باشد.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم آستانه در مجلس و عضو کمیسون اقتصادی درباره رد تبصره افزایش قیمت بنزین در کمیسیون انرژی اظهار داشت: در نهایت تصمیمات مجلس در کمیسیون تلفیق گرفته می‌شود و تصور بنده این است که در نهایت قیمت متعادل می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: دولت قرار است که ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از افزایش قیمت حامل‌های انرژی را جهت اشتغالزایی اختصاص دهد که این امر با بنزین ۱۵۰۰ تومانی و نرخ ۴۰۰ تومان بابت هر لیتر گازوئیل محقق می‌شود.

لاهوتی تصریح کرد: البته پیشنهاد دیگری نیز مطرح است و آن اینکه قیمت بنزین در شهرستان‌ها کمتر از تهران باشد یعنی نرخ بیشتر بنزین در تهران در راستای کاهش آلودگی هوا و تقویت حمل و نقل عمومی باشد.

وی با اشاره به اینکه جلسات کمیسیون تلفیق از روز شنبه آغاز می‌شود، گفت: البته دولت برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی نیازی به اجازه مجلس ندارد، زیرا ما قبلاً گفته‌ایم قیمت بنزین ۹۵ درصد فوب خلیج فارس باشد، اما با توجه به حذف یارانه اقشاری از مردم و همچنین افزایش رقم مالیات به مردم فشار وارد می‌شود.

منبع: برترین‌ها

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.