کد مطلب: ۳۲۴۹۵۶

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد؛

بررسی ایرادات وارده شبکه بانکی به مصوبه بخشودگی جرایم

بررسی ایرادات وارده شبکه بانکی به مصوبه بخشودگی جرایم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی ایرادات وارده شبکه بانکی به مصوبه بخشودگی جرایم بانکی در هفته جاری خبر داد.

محمود شکری با اشاره به عدم همکاری برخی بانک‌ها برای اجرای مصوبه بخشودگی جرایم بانکی، گفت: در این خصوص طبق بررسی‌های انجام شده برخی از ایرادات وارده به این مصوبه از سوی بانک مرکزی صحیح است از این رو در هفته جاری به بررسی آن در صحن علنی مجلس خواهیم پرداخت.

به گزارش تجارت‌نیوز،نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عدم شفافیت کافی مصوبه از ایرادات وارده به آن از سوی شبکه بانکی و بانک مرکزی بوده است، افزود: مشخص نبودن منابع این مصوبه از دیگر ایرادات وارده به آن است.

شکری با اشاره به برگزاری نشست تخصصی کمیسیون اقتصادی مجلس با مسئولان بانک مرکزی، تصریح کرد: خوشبختانه در این نشست تخصصی ایرادات و اشکالات احصا شده و برای تعیین تکلیف نهایی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه با رفع ایرادات مذکور ابلاغ مجدد مصوبه صورت خواهد گرفت، افزود: خوشبختانه مهلت اجرای این مصوبه تمدید شده و بدهکاران بانکی می‎توانند در فرصت مقرر نسبت به تقویت بدهی خود به شبکه بانکی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه عدم پیش‌بینی منابع مورد نیاز برای بخشودگی جرایم مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کند، گفت: با توجه به اینکه تسهیلات اعطایی از منابع مردم صورت گرفته برای بخشودگی آن باید منبعی در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به در نظر گرفتن منبعی برای بخشودگی جرایم بانکی این ایراد وارده به مصوبه مجلس مرتفع شده و زمینه اجرای آن فراهم شده است.

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.