کد مطلب: ۴۲۱۶۱۳

در شماره جدید «دنیای سرمایه‌گذاری» می‌خوانید:

بررسی دلایل رشد بازار سرمایه در سال ۲۰۱۹

بررسی دلایل رشد بازار سرمایه در سال 2019

در شماره جدید ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» دلایل رشد و تحولات بازار سرمایه در سال 2019 میلادی توسط مدیران ارشد بورس تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در شماره جدید ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» دلایل رشد و تحولات بازار سرمایه در سال 2019 میلادی توسط مدیران ارشد بورس تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در سی و هفتمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" که در 6 فصل شامل؛ پرونده ویژه، دنیای انرژی، دنیای صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی‌ها به چاپ رسید، در بخش اقتصاد بازار این شماره گفت‌وگوهایی با دکتر علی صحرایی؛ مدیرعامل شرکت بورس تهران با عنوان "سال بورس؛ بورس سال"، دکتر محمود گودرزی؛ معاون بازار شرکت بورس تهران با موضوع "2019، سال ابزارهای نوین مالی در بورس تهران"، دکتر مجید نوروزی؛ معاون ناشران و اعضای شرکت بورس تهران با عنوان "2019 و یازده ضیافت باشکوه عرضه اولیه" و نیز دکتر علی عباس کریمی؛ معاون توسعه شرکت بورس تهران با موضوع "2019، معاملات سهام عدالت در مسیر آزادسازی" و دکتر علی علیزاده گیاشی؛ معاون پشتیبانی شرکت بورس تهران با عنوان "2019، بورس تهران بر بلندای تهران" به چاپ رسیده است. همچنین در این بخش یادداشتی از دکتر امیرحامد رضایی؛ مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بورس تهران با موضوع "2019، بازآفرینی ملی در گستره فراملی توسط بورس تهران" به رشته تحریر درآمده است.

IMG 20200106 WA0000

در بخش پرونده ویژه این شماره نیز مصاحبه‌هایی با حامد چراغی؛ مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی چراغی با عنوان "استفاده از توان داخلی برای رونق صنعت بازیافت ضایعات"، مجید بخشنده؛ مدیرعامل شرکت ایمن تجارت بازیافت با موضوع "وفور مواد اولیه؛ مانع توسعه صنعت پسماند"، بابک نجمی؛ رییس هیات‌مدیره شرکت پارس چرخش آسیا با عنوان "زنگ خطر در تولید زباله به صدا درآمده است" و نیز معصومه اکبری؛ مدیر شرکت پارس چرخش باختر با موضوع "ضرورت جلوگیری از صادرات پسماندهای الکترونیکی" منتشر شده است.

در بخش دنیای انرژی سی و هفتمین شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" گفت‌وگوهایی با دکتر شهرام رضایی؛ مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با عنوان "کاهش مصرف سوخت با توسعه حمل‌ونقل عمومی" و دکتر جواد حدادی با موضوع "ابزارهای نوین مالی؛ گامی موثر برای جذب منابع مالی داخلی" به چاپ رسیده است. همچنین در این بخش گزارش‌هایی با عنوان "تحول در صنعت نیروگاهی ایران با اعتماد به متخصصان داخلی" و "نفت؛ بازیگر اصلی اقتصاد و سیاست 2020" منتشر شده است.

در بخش دنیای صنعت این شماره نیز مصاحبه‌هایی با محمد رئوف قادری؛ مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با موضوع "شکوفایی صنعت نمایشگاهی در گروی کاهش تصدی‌گری دولت"، مرتضی ملایی؛ مدیرعامل شرکت پایا تجارت ستاره سبز با عنوان "توسعه صنعت گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره تامین" و همچنین محمدحسن کاظمی؛ مدیرعامل کارخانه صنایع تولیدی عروس با موضوع "استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای توسعه اقتصاد کشور" و شاهین مارکاریان؛ مدیرعامل شرکت سوان غرب با عنوان "ناکارآمدی دستگاه‌های دولتی؛ مانع جدی برای رونق تولید" به چاپ رسیده است. در پایان این بخش نیز راهکارهای توسعه صنعت گردشگری توسط دکتر علی‌اصغر مونسان؛ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با موضوع "حل مشکل اشتغال و توزیع عادلانه ثروت با توسعه گردشگری" مورد بررسی قرار گرفته است.

در بخش اقتصاد کلان سی و هفتمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" گفت‌وگوهایی با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه، بهروز بنیادی؛ عضو کمیسیون بهداشت و درمان و علی بختیار؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با عنوان "عدم تطابق لایحه بودجه 99 با برنامه ششم توسعه کشور" و مجید محمدنژاد؛ رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان با موضوع "خودتحریمی؛ مانع توسعه روابط تجاری با همسایگان" منتشر شده؛ همچنین در این بخش، گزارشی از کمیسیون مشترک ایران و عمان همراه با 2 صفحه گزارش تصویری با عنوان "توسعه روابط اقتصادی- تجاری میان تهران و مسقط" به چاپ رسیده است. "چالش‌های دولت در بودجه 99" یادداشتی است که به تحریر مرتضی فغانی؛ عضو اتاق بازرگانی تهران در آمده است.

"مهمترین کالاها در صنعت بازیافت"، "آشنایی با بزرگ‌ترین شرکت‌های سهامی عام در جهان" و "معرفی ثروتمندترین افراد سال 2019" از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم. سی و هفتمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 104 صفحه با قیمت 15 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.