کد مطلب: ۶۱۹۷۹۶

طرح صیانت از فضای مجازی از دستور کار خارج شد؟

طرح صیانت از فضای مجازی از دستور کار خارج شد؟

به گفته سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی از روز سه‌شنبه هفته جاری مجدد بررسی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اواسط دی ماه بود که غلامرضا نوری قزلجه عضو کمیسیون ویژه طرح صیانت، از احتمال بررسی طرح صیانت در سال ۱۴۰۱ خبر داد. در حالیکه امروز خبری مبنی بر بررسی مجدد این طرح مطرح شد. عاقبت این طرح به کجا قرار است ختم شود؟

آنطور که ایسنا گزارش داده، سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت که قرار است ار روز سه شنبه هفته جاری مجددا جلسات این کمیسیون تشکیل شود.

لطف الله سیاهکلی در خصوص آخرین وضعیت طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر مرکز پژوهش های مجلس به کمیسیون ارائه شده است و روز سه شنبه جلسه کمیسیون مشترک برگزار خواهد شد و رسیدگی به طرح ادامه می‌یابد.

وی افزود: این طرح به هیچ عنوان از دستور کار خارج نشده بود و ان‌شاءالله بررسی‌ها با کیفیت بهتر و با نگاه اصلاحی‌تر و با عیب کمتر دنبال خواهد شد.

اعضای کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در دوازدهمین جلسه کمیسیون مصوب کرده بودند که طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی برای اعمال پیشنهادات کارشناسی و بررسی بیشتر به مرکز پژوهش‌های مجلس بازگردد.

آخرین اخبار جامعه تجارت‌نیوز را از صفحه جامعه تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقای قالیباف رییس محترم مجلس من به عنوان یک شهروند که به نماینده ام رای دادم تمام کارهای شما را زیر نظر دارم تمام فعالیتهای مجلس بصورت آزمون و خطا دارد پیش می رود و هیچگونه نتیجه و خروجی از ان بیرون نمی اید لطفا به این مسائل نیز توجه کنید به عنوان مثال موضوع بورس، موضوع خودرو و واردات و همچنین قیمت خودرو ، موضوع قیمت بنزین، موضوع یارانه ها که متاسفانه با این روش کارکرد فقط و فقط وقت مردم را تلف می کنید لطفا به خروجی کار مجلس فکری بکنید واقعا دارید هرز می روید.فردا این مجلس انقلابی و اصولگرا برای اقناع افکار عمومی باید چیزی در چنته داشته باشد یا نه؟

  • خخخخخ

    کاری کردند که نه راه پس دارند نه راه پیش خخخخخخ