کد مطلب: ۲۷۳۸۹۷

نماینده سنندج در مجلس:

بروز حادثه سنندج به دلیل اشتراک مسیرهای ترددی است

بروز حادثه سنندج به دلیل اشتراک مسیرهای ترددی است

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد در خصوص کامیون‌های حامل سوخت عراقی اعمال شده اما این محدودیت برای تانکرهای حمل سوخت داخلی وجود ندارد؛ خواستار اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم برای جلوگیری از این نوع حوادث شد.

سیداحسن علوی ضمن تسلیت حادثه دلخراش برخورد تانکر حمل سوخت با اتوبوس مسافربری که بامداد گذشته در بلوار حسینی سنندج، اظهار کرد: پلاک تانکر حمل سوخت متعلق به استان کرمانشاه بوده است و عراقی نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ،علوی افزود: متاسفانه پس از بروز حادثه مسافران در اتوبوس محصور شده و امکان فرار از آتش برای آنان وجود نداشته است.

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این حادثه در بلوار داخل شهر رخ داده است، گفت: سوخت تانکر حمل سوخت «مازوت» بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تردد کامیون‌های حمل سوخت در برخی ساعات شبانه روز ممنوع است یا نه؟، گفت: این ممنوعیت در خصوص کامیون‌های حامل سوخت عراقی است و برای تانکرهای حمل سوخت داخلی وجود ندارد.

علوی با ابراز تاسف از اینکه متاسفانه بروز حوادثی از این دست به دلیل اشتراک مسیرهای ترددی است، خاطرنشان کرد: این اتفاق ضایعه‌ای تلخ و دردناک است که نباید از آن ساده گذشت.

وی با تاکید بر لزوم بکارگیری تمهیدات و تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار این نوع حوادث، یادآور شد: با افزایش گشت‌های شبانه و بررسی علل این حوادث، می‌توان از تکرار حوادث مشابه جلوگیری کرد.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.