کد مطلب: ۳۴۷۸۵۵

توسعه کسب‌وکار با برون‌سپاری «مرکز ارتباط با مشتریان»

توسعه کسب‌وکار با برون‌سپاری «مرکز ارتباط با مشتریان»

بر اساس اعلام کارشناسان حوزه ارتباط با مشتری، راه‌اندازی مرکز ارتباط با مشتری از مهم‌ترین مباحث در کسب‌وکارهای سنتی و نوپاست و باید نگاهی عمیق و حرفه‌ای به آن داشت.

کسب و ارزیابی رضایت مشتریان امروزه برای صنایع بزرگ و کوچک و همچنین استارتاپ‌های جوان، موضوعی مهم و جدی است که برای تحقق آن، تلاش‌های بسیاری در واحدهای صنعتی و تجاری صورت گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، راه‌اندازی واحد ارتباط با مشتری، یکی از مقدماتی‌ترین گام‌ها در مسیر کسب و سنجش رضایت مشتری است. با این حال بسیاری از شرکت‌ها نسبت به چگونگی و کیفیت این مهم اطلاعاتی کامل نداشته و پشتیبانی از مشتریان را در قالب سیستم ضبط صدای مشتری تقلیل داده‌اند. این در حالی‌ست که بر اساس اعلام کارشناسان حوزه ارتباط با مشتری، راه‌اندازی مرکز ارتباط با مشتری از مهم‌ترین مباحث در کسب‌وکارهای سنتی و نوپاست و باید نگاهی عمیق و حرفه‌ای به آن داشت.

«پیتام» به‌عنوان یکی از شرکت‌های دانش‌محور پیشرو در در حوزه ارائه خدمات ارتباط با مشتریان، نه تنها نگاهی ژرف، حرفه‌ای و درست به موضوع خدمات ارتباط با مشتری دارد؛ بلکه شرایطی را فراهم کرده است که کسب‌وکارهای مختلف از امکان برخورداری از واحد ارتباط با مشتریان با بالاترین کیفیت برخوردار شوند. در ادامه با خدمات این شرکت بیشتر آشنا می‌شویم.

پیتام به چه شرکت‌هایی خدمات‌رسانی می‌کند؟

تمام کسب‌وکارها در حوزه‌های مختلف، می‌توانند از خدمات ارتباط با مشتریان پیتام، بهره‌مند شوند. شرکت‌های بزرگ و کوچک تولیدی و خدماتی، واردکنندگان کالاهای مختلف، موسسات آموزشی و… همه و همه می‌توانند برای دریافت خدمات حرفه‌ای و با کیفیت ارتباط با مشتریان در دایره مشتریان پیتام قرار بگیرند.

حقیقت این است که مشتریان پیتام را آن دسته از کسب‌وکارهایی شامل می‌شوند که به این آگاهی رسیده‌اند که مجهز نبودن به مرکز خدمات مشتریان، هزینه‌های زیادی را در دراز مدت برای آنها در پی دارد و عدم وجود سیستم یکپارچه پاسخگویی، عواقبی چون افزایش نارضایتی مشتریان، کاهش فروش و… را در پی دارد. به همین دلیل است که این شرکت‌ها به پیتام اعتماد کرده‌اند.

پیتام چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

پیتام در جهت بهبود نحوه تعامل با مشتری در حوزه خدمات مرکز تماس فعالیت می‌کند و خدماتی متفاوت، باکیفیت و حرفه‌ای به مشتریانش ارائه می‌دهد. به این ترتیب، تنها کسب‌وکارهایی که به دلیل نبود نیروی انسانی متخصص، فضای کافی و… قادر به راه‌اندازی مرکز پشتیبانی و واحد ارتباط با مشتری نیستند، مشتری پیتام نبوده و کسب‌وکارهای بزرگ و مطرح که ترجیح می‌دهند مدیریت واحد پشتیبانی و ارتباط با مشتری را به شرکتی مطرح چون پیتام برون‌سپاری کنند از مشتریان این شرکت هستند.

پیتام نه تنها بار سنگین جذب نیروی متخصص را از دوش آن‌ها برمی‌دارد، بلکه خدمات ارتباط با مشتری باکیفیت و درجه یک به آنها ارائه می‌دهد. همچنین شرکت‌هایی که در مرحله SCALE - UP هستند نیز نیاز جدی به دریافت خدمات پیتام دارند. به عنوان مثال شرکت آچاره پس از همکاری با این شرکت توانست کمپین‌های بیشتری اجرا کند و سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص دهد.

به بیان ساده‌تر، پیتام در پی آن است تا:

  • سازمان‌ها با برون‌سپاری خدمات مرکز تماس خود به پیتام، انرژی و هزینه خود را در بخش‌های دیگری سرمایه‌گذاری کنند.
  • درصد رضایت مشتریان و توصیه‌پذیری کسب وکارها را افزایش دهد
  • میزان در دسترس بودن کسب‌و‌کارها را افزایش دهد
  • سیستمی نظام‌مند برای مدیریت بر خدمات مشتریان ارائه دهد

خدمات پیتام نیز شامل موارد زیر است:

  • خدمات حوزه تماس‌های ورودی
  • تماس‌های خروجی
  • خدمات غیرصوتی شامل: پاسخگویی به ایمیل مشتریان، پشتیبانی پیامک و…
  • چت آنلاین
  • مدیریت سفارش‌های آنلاین
  • و دیگر خدمات حوزه وفادارسازی مشتری

خدماتی که پیتام به سازمان‌ها ارائه می‌دهد 24 ساعته، باکیفیت و با مناسب‌ترین قیمت است.

به این ترتیب سازمان‌ها می‌توانند به جای صرف هزینه بالا بابت راه‌اندازی مرکز تماس انرژی و هزینه خود را صرف توسعه کسب‌وکار خود کرده و با خیال راحت پاسخگویی به مشتریان و وفادارسازی آن‌ها را به پیتام بسپارند.

کیفیت خدمات پیتام در چه حد است؟

در مورد کیفیت خدمات پیتام باید بگوییم که این شرکت با راه‌اندازی آکادمی ویژه مهارت‌آموزی پرسنل خدمات مشتریان به توسعه مهارت‌های این حرفه به عنوان یک تخصص پرداخته و تمام نیروهای پیتام از دانش‌آموخته‌های موفق این آکادمی هستند. هدف پیتام از راه‌اندازی این آکادمی، ارائه خدمات شایسته در حوزه پشتیبانی از مشتری است تا فضایی ایجاد کند که مشتری در تمام مسیر ارتباط با مرکز تماس حال خوش را تجربه کند.

همان طور که ملاحظه کردید، این شرکت جوان خدمات متنوعی در حوزه وفادارسازی مشتریان به سازمان‌ها و کسب‌وکارها ارائه می‌دهد و زمینه توسعه بیشتر آنها را فراهم می‌آورد. اگر شما هم مدت‌هاست به وفادارسازی مشتریان خود فکر می‌کنید، پیتام به عنوان بال سازمان می‌تواند در کنار شما این تجربه کاربری را برای مشتریان ایجاد کند.

راه‌های ارتباطی:

021-91006033

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.