کد مطلب: ۱۴۰۲۷۰

مدیرعامل شرکت نفت خبر داد

برگزاری مناقصه آزادگان در دولت دوازدهم

برگزاری مناقصه آزادگان در دولت دوازدهم

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از برگزاری مناقصه میدان نفتی آزادگان در دولت دوازدهم خبر داد و در مورد متن قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی گفت: متن قرارداد آماده است و احتمالا تا دو هفته دیگر امضا می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، علی کاردر در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت انی ایتالیا برای انجام مطالعات توسعه میدان گازی کیش و فاز سوم دارخوین در مورد زمان امضای قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی توضیح داد: برای امضای این قرارداد هماهنگ کردن برنامه زمانی مدیران مختلف نیاز به زمان دارد. متن قرارداد نهایی شده و احتمالا تا دو هفته دیگر امضا می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد زمان برگزاری مناقصه میدان نفتی آزدگان گفت: قسمت اول مناقصه برگزار شده است. ما دعوت‌نامه‌ها را به شرکت‌های مختلف ارسال کردیم و در حال دریافت پاسخ‌ها هستیم. برخی از شرکت‌ها اظهار علاقه کردند و برخی دیگر هم تمایلی برای شرکت در مناقصه این میدان نفتی نداشته‌اند. شرکت ملی نفت به جای اینکه همه اسناد را برای همه شرکت‌ها بفرستد، اسناد را فقط برای شرکت‌هایی که در لیست بودند، ارسال کرد و از آنها دعوت کردند اگر علاقه‌مند هستند در مناقصه حضور داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: مناقصه بین شرکت‌هایی که اعلام آمادگی کرده‌اند، به صورت محدود برگزار می‌شود. ما به این شرکت‌ها تا پایان هفته فرصت داده بودیم تا علاقه و آمادگی خود را اعلام کنند اما برخی از آنها درخواست زمان بیشتری کردند تا شرکای خود را پیدا کنند.

کاردر با بیان اینکه اسناد برگزاری مناقصه میدان نفتی آزادگان آماده است، در مورد زمان برگزاری مناقصه توضیح داد: برگزاری مناقصه میدان نفتی آزادگان به آخر دولت یازدهم نمی‌رسد. زیرا ما با همه شرکت‌ها MOU امضا نکردیم و برخی از شرکت‌ها سه تا چهار ماه وقت برای مطالعه این میدان می‌خواهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.