کد مطلب: ۴۸۷۱۴۵

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

ارز نیمایی به ایرلاین‌ها رسید / بلیت هواپیما گران نمی‌شود

ارز نیمایی به ایرلاین‌ها رسید / بلیت هواپیما گران نمی‌شود

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا برای ایرلاین‌ها ارز نیمایی تامین کنیم و بخشی را هم به عنوان منابع ریالی در اختیار آن‌ها قرار دهیم تا هزینه‌های افزایش یافته آن‌ها به گونه‌ای جبران شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، اظهار کرد: در پی جلسات و مذاکرات صورت گرفته وزیر راه و شهرسازی دستور داد تا کمیته‌ای در ستاد ملی مقابله با کرونا زیر نظر کمیته هوانوردی تشکیل شود تا هزینه‌های ارزی و ریالی ایرلاین‌ها جبران شود و آن‌ها بتوانند بدون افزایش قیمت بلیت هواپیما به حیات خود ادامه دهند.

وی افزود: یکی از تصمیماتی که تاکنون برای جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما اتخاذ شده این است که از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا برای ایرلاین‌ها ارز نیمایی تامین کنیم و بخشی را هم به عنوان منابع ریالی در اختیار آن‌ها قرار دهیم تا هزینه‌های افزایش یافته آن‌ها به گونه‌ای جبران شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تا کنون در این زمینه برنامه‌ریزی برای جبران هزینه‌های ارزی و ریالی شرکت‌های هواپیمایی انجام شده است و در ادامه باید به دنبال تصویب و ابلاغ آن در ستاد ملی مقابله با کرونا باشیم.

البته زنگنه اواخر هفته گذشته نیز در حاشیه بازدید از از کانترها و مراحل پذیرش مسافر در ترمینال های ۱ و ۲، ایرساید، اتوبوس ها و رمپ فرودگاه مهرآباد و همچنین پروازهای در حال انجام برخی شرکت های هواپیمایی اعلام کرده بود: هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت و پول این صندلی های خالی از مسافران دریافت نخواهد شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.