خبر مهم:

کد مطلب: ۵۱۳۹۱۷

بلیط هواپیما تهران چارتر بخریم یا سیستمی؟

بلیط هواپیما تهران چارتر بخریم یا سیستمی؟

با خرید بلیط هواپیما تهران از ره بال آسمان خریدی مطمئن و بی‌واسطه و سفری راحت و ایمن را به خود هدیه دهید.

تهران پایتخت سیاسی و اقتصادی ایران است و ازاین‌رو مهم‌ترین شهر کشور به‌شمار می‌رود. موقعیت بسیار خاص تهران باعث شده که روزانه حجم وسیعی از افراد وارد این شهر شوند. مسیرهای دسترسی به پایتخت زیاد است؛ اما خرید بلیط هواپیما تهران به‌علت آن که افراد را در کوتاه‌ترین زمان به مقصد می‌رساند ، بیشتر مدنظر مسافران قرار می‌گیرد.

بلیط هواپیما تهران جزو پرمتقاضی‌ترین بلیط‌ های هواپیما است که در تمامی طول سال مسافران زیادی اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران می‌کنند. هواپیما به‌علت سرعت و راحتی که دارد همواره باب میل افراد زیادی است که تمایل دارند فوراً خود را به پایتخت برسانند. در این مطلب همراه ما باشید تا درباره بلیط هواپیما تهران و راه‌های ارزان خریدن آن بیشتر بدانید.

انواع بلیط هواپیما تهران

بلیط هواپیما را می‌توانید در سه نوع زیر خریداری کنید:

بلیط چارتر تهران

به‌علت پرمتقاضی‌بودن بلیط هواپیما تهران، چارترکنندگان بسیاری در این مسیر پروازی مشغول به فعالیت هستند و بلیط چارتر تهران را به فروش می‌رسانند. بلیط چارتر توسط چارترکنندگانی ایجاد می‌شود که اقدام به پیش‌خریدکردن بلیط‌‌های یک هواپیما در یک مسیر مشخص می‌کنند. چارترکنندگان مجاز به قیمت‌گذاری مد نظر خود در چهارچوب سازمان هواپیمایی کشوری هستند.

محدوده قیمتی بلیط چارتر دارای نوسان زیادی است. در ایامی که تعداد مسافران برای خرید بلیط چارتر یک مسیر پروازی زیاد باشد قیمت آن گران‌تر می‌شود و در مقابل با کاهش حجم مسافران، بلیط با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رود.

بلیط لحظه آخری تهران

بلیط لحظه آخری تهران بیشتر مناسب افرادی است که به‌صورت ناگهانی مجبور به سفر می‌شوند و باید خود را فوراً به تهران برسانند. بلیط لحظه آخری در واقع همان بلیط‌ های چارتر و سیستمی هستند که به فروش نرفته‌اند و در همان روز اگر به فروش نرسند، سوخت می‌شوند. ازاین‌رو به لحظه آخری، بلیط روز هم گفته می‌شود.

محدوده قیمتی بلیط لحظه آخری نیز متفاوت است. در ایام کم‌مسافر، چارترکننده و ایرلاین‌ها برای ترغیب مسافران به سفر، قیمت بلیط را کاهش می‌دهند تا بلیط‌های به فروش نرفته خود را بفروشند. در مقابل در ایام مسافرخیز برای آنکه سود بیشتری کسب کنند، قیمت بلیط لحظه آخری را افزایش می‌دهند.

بلیط سیستمی تهران

افرادی زیادی برای انجام کارهای تجاری و اداری مهمی به تهران سفر می‌کنند که از مدت‌ها قبل برنامه سفر‌شان مشخص شده و به دنبال پروازی با کمترین میزان تأخیر هستند. بلیط سیستمی تهران به‌علت آنکه در نتیجه برنامه‌ریزی شرکت‌های هواپیمایی از مدت‌ها قبل در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد هم امکان رزرو از مدت‌ها قبل از پرواز را دارد و هم آنکه پرواز سیستمی کمتر دچار تأخیر می‌شود.

بلیط سیستمی تحت نظارت شرکت‌های هواپیمایی ایجاد شده که قیمت‌گذاری آن نیز، بر عهده خود ایرلاین‌ها است. این نوع بلیط در لحظات نزدیک به پرواز دچار نوسان قیمتی می‌شود.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران

درباره تهران و بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران، دو عامل زمان سفر و محدوده قیمتی بسیار تأثیرگذار هستند.

  1. زمان سفر: موقعیت خاص تهران به‌عنوان پایتخت باعث شده که روزانه مسافران زیادی وارد این شهر شوند. به همین خاطر تهران در طول سال متقاضیان زیادی برای سفر دارد؛ اما افرادی که به دنبال خرید ارزان بلیط هواپیما تهران هستند باید ایام تعطیل، تعطیلات نوروز و صبح‌های زود را انتخاب کنند.
  2. محدوده قیمتی: یکی دیگر از عواملی که در خرید ارزان بلیط هواپیما تهران مؤثر است؛ خرید بلیط هواپیما در ساعات پایانی روز و ایام غیر کاری است.

قیمت بلیط هواپیما تهران

قیمت بلیط هواپیما تهران

تمامی مسافران هنگام خرید بلیط هواپیما، قیمت آن را مدنظر قرار می‌دهند و به دنبال مناسب‌ترین قیمت برای خرید هستند. قیمت بلیط هواپیما معمولاً تحت تأثیر عوامل گوناگونی تعیین می‌شود که بر گرانی و ارزانی آن مؤثر است.

از عواملی که بر محدوده قیمتی بلیط هواپیما تهران تأثیرگذار است، می‌توان به پارامترهای زیر اشاره کرد:

  • نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)؛
  • کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)؛
  • روز (ایام تعطیل یا غیر کاری، تعطیلات و روزهای کاری)؛
  • شرکت هواپیمایی؛
  • فاصله مبدأ تا مقصد.

در سایت ره بال آسمان با مشخص کردن نوع پرواز، ساعت پرواز، کلاس پروازی (اکونومی یا بیزینس) و ایرلاین مدنظر، بلیط هواپیما دلخواه خود را خریداری کنید.

معرفی دو فرودگاه تهران

حجم زیاد مسافران به تهران باعث شده که دو فرودگاه برای پروازهای داخلی و خارجی در نظر گرفته شود.

فرودگاه مهرآباد تهران

فرودگاه مهرآباد پذیرای تمامی پروازهای داخلی تهران است که روزانه از مسافران زیادی استقبال می‌کند. در حال حاضر مهرآباد دارای چهار ترمینال است که با همکاری ۱۵ شرکت هواپیمایی اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کند.

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

تمامی پروازهای بین‌المللی پایتخت از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران انجام می‌شود. این فرودگاه پذیرای ایرلاین‌های بزرگ و معتبر ایرانی و خارجی است که روزانه پروازهای متعددی در آن جابه‌جا می‌شود.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

پرترافیک‌بودن مسیرهای پروازی این مقصد باعث شده که ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی در آسمان تهران پرواز حضور داشته باشند.

این ایرلاین‌ها شامل ایرلاین‌های ایرانی ماهان، ایران ایر، کاسپین، آتا، ایران ایرتور، آسمان، کیش ایر، معراج، قشم ایر، تابان و زاگرس و ایرلاین‌های خارجی ایرعربیا، لوفت هانزا، اتریشی، قطری، امارات، فلای دوبی، اطلس گلوبال، ترکیش، آئروفلوت، ایرآسیا، کاال‌ام، عمان ایر، سان اکسپرس، آذربایجان ایرلاینز، کرندون ایرلاینز و… می‌شوند. لازم به ذکر است این ایرلاین‌ها تنها در مسیر پروازی تهران به مقاصد خارجی فعالیت دارند.

مسیرهای پرتردد پرواز تهران

در ادامه نگاهی به پرترددترین مسیرهای پروازی تهران می‌اندازیم.

بلیط هواپیما مشهد تهران

مشهد و تهران دو شهر با حجم بالای مسافر است که روزانه افراد زیادی وارد این دو شهر می‌شوند. فاصله ۸۹۹ کیلومتری بین این دو شهر باعث شده تا مسافران برای سرعت‌بخشیدن به سفر خود مسیر هوایی و خرید بلیط هواپیما مشهد تهران را انتخاب کنند.

قیمت بلیط هواپیما مسئله مهمی است که اکثر مسافران به دنبال آن هستند تا بلیط هواپیمایی با قیمت مناسب خریداری کنند. یکی از عواملی که در ارزانی یا گرانی قیمت بلیط هواپیما دخیل است مربوط به کلاس‌های پروازی است. در مسیرهای داخلی، هواپیماها دارای دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس هستند که از نظر خدمات و امکانات تفاوت دارند. کلاس پروازی اکونومی دارای خدمات و امکانات کمتری نسبت به کلاس پروازی بیزینس است که قیمت بلیط هواپیما این قسمت هم ارزان‌تر فروخته می‌شود.

بلیط سیستمی مشهد تهران

قیمت بلیط سیستمی هواپیما مشهد تهران را ایرلاین مربوط بر اساس مقررات سازمان هواپیمایی کشور تعیین می‌کند. بلیط سیستمی را می‌توان چند ماه قبل از سفر تهیه کرد. پرواز به‌موقع و بدون تأخیر و کنسلی یکی از ویژگی‌های مثبت بلیط سیستمی است. قیمت این بلیط نیز تقریباً ثابت است و با نزدیک‌شدن به تاریخ سفر ممکن است نرخ آن تغییر کرده و کمی افزایش یابد.

بلیط هواپیما تبریز تهران

تبریز و تهران دو کلان‌شهر بزرگ ایران به‌حساب می‌آیند که حجم بالایی از مسافران سالانه در هرکدام جابه‌جا می‌شوند. از مبدأ شهر تبریز مسافران زیادی برای انجام کارهای گوناگون وارد شهر تهران می‌شوند که با خرید بلیط هواپیما تبریز تهران خود را بدون فوت وقت به پایتخت می‌رسانند.

قیمت بلیط هواپیما تبریز تهران متأثر از عوامل گوناگونی است که هریک بر محدوده قیمتی بلیط هواپیما تأثیر می‌گذارد. به‌طور مثال نوع بلیطی که توسط مسافر خریداری می‌شود (چارتر یا سیستمی) و کلاس پروازی انتخاب شده (اکونومی یا بیزینس) بیشترین تأثیر را در محدوده قیمت بلیط هواپیما می‌گذارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ره بال آسمان و در کنار باکس هر بلیط این گزینه‌ها را مشاهده کنید.

بلیط چارتر تبریز تهران

قیمت بلیط چارتر هواپیما تبریز تهران را چارترکننده طبق توافق با ایرلاین و زیر نظر سازمان هواپیمایی کشوری، مشخص می‌کند. در روزهای پیک سفر که تقاضا برای خرید بلیط چارتر بیشتر است، قیمت بلیط نیز افزایش پیدا می‌کند. از سوی دیگر در روزهای عادی سال با نزدیک‌شدن به زمان سفر، قیمت بلیط چارتر با کاهش مواجه می‌شود.

بلیط هواپیما شیراز تهران

مسافران زیادی در ایام گوناگون سال اقدام به خریداری بلیط هواپیما شیراز تهران می‌کنند. یکی از زمان‌هایی که اکثر مسافران علاقه‌مند به سفر هستند ایام تعطیل است که درباره شهر تهران بهترین زمان سفر همین تعطیلات است؛ زیرا تمام شهروندان از شهر خارج می‌شوند و ورودی به شهر کاهش می‌یابد.

یکی از موضوعات مهمی که مسافران باید قبل از خرید بلیط هواپیما شیراز تهران به آن دقت کنند اطلاعات مربوط به بلیط هواپیما است. این اطلاعات شامل شرایط کنسلی بلیط هواپیما شیراز تهران، مدت‌زمان پرواز شیراز تهران و نیز قیمت بلیط کودک و نوزاد است. در سایت ره بال آسمان و در کنار باکس هر بلیط امکان رویت این اطلاعات وجود دارد.

بلیط هواپیما اهواز تهران

افراد زیادی ترجیح می‌دهند که برای سفر به مناطقی که فاصله زیادی از شهر آن‌ها دارد از هواپیما به‌عنوان وسیله نقلیه استفاده کنند. مسافت زیادی بین دو شهر اهواز و تهران وجود دارد. به همین خاطر خرید بلیط هواپیما اهواز تهران انتخاب مناسبی برای سفر به نظر می‌آید.

سایت ره بال آسمان انتخابی خوب برای شروع خرید ارزان بلیط هواپیما اهواز تهران است. ره بال آسمان با فروش بی‌واسطه بلیط هواپیما از افزایش مجدد قیمت‌ها جلوگیری می‌کند تا مسافران بلیط خود را ارزان‌تر بخرند. همچنین این سایت با ارائه کدهای تخفیفی دوره‌ای باعث می‌شود تا مسافران خریدی ارزان داشته باشند.

مسیرهای خارجی به مقصد تهران

از کشورهای گوناگون به مقصد تهران نیز پروازهای روزانه و دوره‌ای انجام می‌شود که پرترددترین مسیر خارجی به مقصد تهران استانبول تهران، فرانکفورت تهران، آمستردام تهران، کوالالامپور تهران، دبی تهران، دهلی تهران، دوحه تهران و غیره است.

خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران

خرید انلاین بلیط هواپیما تهران

مسافران می‌توانند برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه خود خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران را انتخاب کنند. برای خرید آنلاین بلیط هواپیما انتخاب یک سایت مطمئن مانند ره بال آسمان می‌تواند تجربه بسیار خوبی برای خرید اینترنتی باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.