کد مطلب: ۵۴۰۸۰۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ماجرای بنزین ۲۰ هزار تومانی چیست؟

ماجرای بنزین ۲۰ هزار تومانی چیست؟

به گفته فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ماجرای سهمیه بنزین ۲۰ هزار تومانی حتی در حد طرح هم مطرح نبوده و تنها یک وعده انتخاباتی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چند روز پیش رامین مهمان‌پرست، کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ در یک مصاحبه گفته بود: «سهمیه فعلی سوخت عادلانه نیست و ممکن است فردی صاحب ده ماشین باشد و فرد دیگر، حتی یک ماشین هم نداشته باشد. بنابراین، بهتر است بر اساس کد ملی، به افراد بالای ۱۸ سال ماهیانه ۳۰ لیتر بنزین و ۳۰ لیتر گازوییل پرداخت شود و در آخر ماه، مقدار باقی‌مانده را لیتری ۲۰ هزار تومان از مردم بخریم.»

این موضوع حالا دهان به دهان می‌چرخد و عده زیادی تصور کرده‌اند که این خبر به زودی اتفاق می‌افتد اما سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در این زمینه به تجارت‌نیوز توضیح می‌دهد: «یک کاندیدا آمده و برنامه احتمالی آینده خود را اعلام کرده است. به نظر من درباره این موضوع فقط باید با همان فرد صحبت شود، چون ما در این سازمان تا به حال چنین طرحی نداشته‌ایم.»

فاطمه کاهی همچنین ادامه می‌دهد: «وعده بنزین ۲۰ هزار تومانی تنها یک وعده انتخاباتی است و ارزش دیگری ندارد.»

او تاکید می‌کند: «اصلا طرحی درباره بنزین ۲۰ هزار تومانی نبوده است که بخواهیم آن را تکذیب کنیم و این موضوع حتی در قالب طرح هم ارایه نشده بود.»

سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی همچنین توضیح می‌دهد که فعلا بنا نیست هیچگونه تغییری در قیمت یا سهمیه بنزین رخ دهد.

او در ادامه تاکید می‌کند که هیچ برنامه‌ای هم برای تک‌نرخی کردن قیمت بنزین وجود ندارد و مردم اخبار رسمی درباره بنزین را از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی دنبال کنند.

بنزین سهمیه‌ای در جایگاه‌های سوخت لیتری ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد هم از قرار لیتری ۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.

برای مطالعه بیشتر در این باره، گزارش « کارت انرژی » را از سایت تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    میشه شما کلا برین دست از سر ما ایرانی هادبردارین به اندازه کافی ایران و غارت کردین مردم به نون شبشون محتاج شدن ۸۰ ملیون ایرانی رو کردین مثل اون زمان خودتان که واسه دوزار روضه خوانی میکردین چقدر دیگه شما از مردم ایران عقده دارین لطفا برین هر کدام از شما ها هم که یه جزیره دارین برای روز مبادا به اندازه کافی هم از ایران به بیگانه فروختین فکر نمیکنین وقت رفتنتونه

  • ناشناس

    مارای نمیدیم

  • ناشناس

    واقعا کارکشته تر از مسئولای این نظام هیچ جای دنیا پیدا نمیکنی..دندون مصنوعیای منو کسی ندیده؟؟؟

    • ناشناس

      عالی

  • غلامعباس بهادری کیا

    عواقب گران کردن بنزین سنگین هست تجربه ثابت کرده ولی با تاسف باید عرض کنم خود کرده را تدبیر نیست.

  • غلامعباس بهادری کیا

    منم رای نمیدم تصمیم‌جدی خودم رو گرفتم تصمیم گرفتم ۲۸خردادماه ۱۴۰۰ اصلا از خونه بیرون نمیرم چه برسه از خونه بزنم بیرون و در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری ایران شرکت کنم نا امید ناامیدم هیچ امیدی به هیچ کدوم از کاندیداها ندارم همش شعار میدن و حرف میزنن همشون اهل شعار هستن و مرد حرف هستن نه مرد عمل.

  • ناشناس

    خواهیم دید . همیشه اول شایعه اومده و تکذیب شده و بعد واقعیت .

  • ناشناس

    نه توروخدا بیایید ۲۰ تومن کنید

    • ناشناس

      بیارید پاییین تورا خدا

  • Mmmm

    شوخی این حرف قشنگ نیست والا لیتری ۳ تومن کردید روزگارمون تیر و تار شد ۲۰تومن بشه دیگه از قحطی هم گذشته فاجعس گوشت میشه کیلویی ی میلیون به جای این کارا دست ی مشت اختلاص گرو کوتاه کنید

  • ناشناس

    بعد از انتخابات هم بنزین میشه ۲۰ هزار تومن هم اینستاگرام و فروشگاه گوگل و vpn ها مسدود میشوند

  • ناشناس

    خداکنه به از انتخابات هم همین حرفوبزنید