خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۵۲۸۸

آیا بورس امروز تعطیل است؟

آیا بورس امروز تعطیل است؟

بر خلاف شایعات منتشر شده در فضای مجازی، بورس تهران امروز باز است و شاخص کل در کمتر از یک ساعت حدود ۰٫۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که شایعاتی در خصوص تعطیلی امروز بازار سهام به گوش می‌رسد اما پس از یک روز تعطیلی، معاملات این هفته بورس مجددا امروز از سر گرفته شده است. به دلیلی تعطیلی روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه، شایعاتی مبنی بر تعطیلی بانک‌ها در روز چهارشنبه در فضای مجازی منتشر شده بود.

از ابتدای سال جاری و با اوج‌گیری آمار مبتلایان به کرونا، به بازار سهام به دلیل محدودیت‌های کرونایی چندین بار تعطیل شده بود. علت اصلی ان هم اعلام تعطیلی بانک‌ها بود. به همین دلیل است که هر بار شایعه‌ای در مورد تعطیلی بانک‌ها به گوش می‌رسد، این سوال در ذهن مخاطبان ایجاد می‌شود که آیا بورس هم تعطیل است یا خیر؟

زمان معاملات بورس تهران، از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه است. هر چند معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه ادامه دارد.

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل در ادامه روند صعودی خود در این هفته حدود پنج هزار واحد مثبت شده و به سطح یک میلیون و ۴۸۹ هزار واحدی رسیده است. باید دید آیا امروز شاخص کل می‌تواند وارد کانال ۱٫۵ میلیون واحدی شود یا مجددا شاهد اصلاح شاخص خواهیم بود؟

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اینقدر که مردم ما پیگیر شایعات هستن پیگیر واقعیت نیستن

  • یکی از همین مردم.

    با سلام بورس هر روز تعطیل است!!!!!!!!!!! بنده سوالی دارم : چرا کلا بورس سهام و کارگزاریها را تعطیل نمیکنند و بجای آن فعالیتی دیگر ایجاد کنند که کلا سودش برود به جیب دولت ! الآن کاملا” واضح و روشن هستش که بورس سهام راکد و اصلا بایکوت شده است خوب مثلا یک نهاد جدید ایجاد کنند تا مردم پولهایشان را در صندوق آن نهاد سرمایه گذاری کنند و بعد دولت یک طرف قضیه و مردم هم طرف دیگر باشند و یجورایی از سود صندوق شندرغازی به مردم بدهند و دولت هم با موجودیش حال کند. مثلا یه چیزی مثل شرط بندی و یا بلیطهای بخت آزمایی و کارهای بدوی و مشابهی که در آن به سواد و علم اقتصاد احتیاج نباشد.

  • ناشناس

    بورس خیلی وقته که تعطیله چون فکر رییس بورس به ماینرهاست و عرضه اولیه تازه عرضه شده بلافاصله منفی می خوره معلومه که بورس تعطیله