کد مطلب: ۴۸۲۱۹۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازگشت تعادل به بازار سهام / رشد یک‌دست اکثر نمادهای بازار سهام

بازگشت تعادل به بازار سهام / رشد یک‌دست اکثر نمادهای بازار سهام

در پایان معاملات امروز بازار سهام، افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز باعث صعودی شدن شاخص کل شد و شاخص هم‌وزن نیز بیش از 1 درصد رشد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار شاخص کل بازار سهام با رشد بیش از 1.5 درصدی به یک میلیون و 514 هزار واحد رسید و هم‌زمان با رشد شاخص کل، شاخص هم‌وزن نیز بیش از 1 درصد رشد کرد و این موضوع نشان از رشد یک درست بازار سهام در همه سهم‌ها است.

با شروع معاملات امروز بازار سهام نمادهای خودرویی و بانکی با افزایش تقاضا رنجی مثبت داشتند اما نمادهایی مانند فولاد در حال تقابل میان عرضه و تقاضا بود و در رنج منفی معامله می‌شد که در نیم ساعت پایانی معاملات بازار سهام تقاضا بر عرضه در این نماد چیره شد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای خودرویی، بانکی‌ها، پتروشیمی‌ها و فراورده‌های نفتی در رنج مثبت معامله می‌شدند و نمادهای کوچک بازار نیز امروز وضعیت خوبی داشتند.

در حالی که بازار سهام به افزایش نرخ ارز هیچ واکنش مثبتی نداشت اما با ریزش نرخ ارز بازار سهام این هفته نیز عقبگرد داشت اما امروز دوباره دلار به آستانه 30 هزار تومان رسید و این موضوع باعث شده تا روند بازار از پیشرو بودن سهم‌های ارزی به سمت نمادهای بانکی و خودرویی پیش برود.

بازار 15 مهر 1

جو هیجانی بازار سهام به نوعی تخلیه شده است و عرضه سنگین در نمادهای شاخص‌ساز دیگر وجود ندارد و تقاضا بر عرضه پیشی گرفته است و روند بازار سهام رو به تعادل است.

هرچند پیش‌بینی‌ها حاکی از نوسانی بودن بازار سهام تا انتخابات امریکا است اما می‌توان گفت اگر بازار به شیوه امروز ادامه پیدا کند تا هفته بعد شاخص کل بازار ساهام از محدود مقاومتی خود عبور می‌کند و بازار رو به صعود خواهد رفت. همچنین سیگنال‌ها مثبتی از بهتر بودن روند بازار سهام به گوش می‌رسد که صعودی بودن بازار سهام را در آینده نوید می‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با توجه به تعادل بازار امروز به نظر شاخص بتواند تا 1650 به راحتی برسد

  • ناشناس

    فردا بانکی ها منفی هستن

    • ناشناس

      بانکی ها منفی نیست فردا عزیزم اگه ملاکت اینه که حقوقی در نمادهای بانکی عرضه داشته و فردا منفی میشه و سهامتو فروختی که باختی چون حقوقی امروز تو سقف فروخت و رفت تو کف از نمادهای کوچیک خرید تا بیشتر منفعت ببره دلیلشم همین بس که نمادهای که خیلی وقت بود معامله نمیشدن امروز وضعیت بهتری داشتن

  • ناشناس

    اینا که مرتب کامنت مخرب اذهان عمومی میذارن همونایی هستن که در قله قیمت خریدند بعد خواستند با فریب و تبلیغات بی منطق و سنگین ترس را با کمک برخی رسانه ها در افراد بی تجربه القا کنند و سبب تبدیل یه اصلاح ساده به ریزش شوند تا در قیمت هر چه پایینتر به بهای زیان بقیه خرید کنند اینها و بدتر بعضی با اغراض مختلف بعنوان اخلالگر اقتصادی و عامل ضرر عده زیادی از اقشار مختلف مردم باید از طرف سازمان قضایی شناسایی و معرفی شوند

    • ناشناس

      عزیزم چرا خودت لبه معاملاتی نداری، زیاد توجه به بوق و کرنای رسانه ها نداشته باش

  • ناشناس

    یه دست بودن افزایش نمادها حالا که دیگه دستوری نیست واقعیه.
    منفی بافا طفلکیا آخی حالا بیاید کامنت بدبینی بذارید نمک رو زخم مردم زیان دیده بپاشید و زیان بیشتر اونا را باعث بشید

  • سلیمانی

    آفرین به حقیقی باغیرت وحقوقی که بازارامروزروسبزپوش کردندبازارازفرداشاهدرشدمتعادل تواکثرسهامهاخواهدبودنه ترامپ ونه دلارهیچکدوم نقشی دربازارایران ندارند این خودمردمندکه اگه بخوان میتونن ثروت دنیارابدست بگیرند.نوش جونتون بعدازیکماه امروزشهداب مثبت کامل شد.صبرکنیدوسهامداری .بامیدروزهای سبز.

  • محمود شیری جامی

    صعود شارپی دستوری (برای بالا بردن قیمت سهام و فروش به مردم در سقف قیمتی)
    ریزش خانمانسوز دستوری (برای جمع کردن همون سهامی که با بالاترین قیمت به مردم فروخته بودن در کف قیمتی)
    و اینک خدمتی دیگر از دولت تدبیر و امید: بازار متعادل دستوری ! (برای نوسان گیری کوتاه مدت و ثابت نگه داشتن شاخص کل)

  • ناشناس

    بعضی تا حالا حمایت میخواستند حالا هم که حمایت شده البته بیشتر حقیقی بوده بخاطر ارزندگی سهام خریدند و حقوقی هم بوده امروز افزایش خیلی نمادها رو شامل شده میگن دستوریه. تکلیفتون رو با خودتون مشخص کنید!

  • ناشناس

    من در این شرایط تو صف فروش نمی روم.

  • ناشناس

    تجارت نیوز خواهشمندم این بانک صادرات رو پیگیری کن تاکی باید منتظر این چندرغازشون باشیم بخدا خسته شدیم

  • ناشناس

    سلام سهامم یه تومنیه 17خردادفروختم تاالان 7تومن دادن براسی در کسئ میدونه چقدر باید بدن