کد مطلب: ۵۷۹۲۳۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رشد اندک شاخص کل بورس امروز ۲۰ شهریور / تغییر ساعت معاملات دارا یکم و پالایشی از امروز

رشد اندک شاخص کل بورس امروز ۲۰ شهریور / تغییر ساعت معاملات دارا یکم و پالایشی از امروز

امروز بازار سهام با رشد چهار هزار واحدی شاخص کل همراه شد و در کانال یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد قرار گرفت. کدام خبرها در معاملات امروز موثر بودند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سهام با رشد چهار هزار واحدی شاخص کل همراه شد و در کانال یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل بورس امروز ۰٫۳۰ درصد رشد را ثبت کرد.

شاخص هم‌وزن هم امروز با تحرکات منفی به پایان رسید و با دو هزار واحد منفی و ۰٫۵۹ درصد افت در محدوده ۴۶۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص‌سازان امروز روند مثبتی را داشتند و در پایان بازار فملی، رمپنا و شپدیس با بیشترین تاثیر مثبت در بازار بودند. سپید، شستا و برکت هم امروز بیشترین تراکنش را داشتند.

در معاملات امروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از هفت هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان رسید. همچنین بیش از ۴۲۵ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی اتفاق افتاد. همچنین ۸۸ نماد بیش از ۳ درصد رشد و ۲۲۰ نماد بیش از ۳ درصد افت را به ثبت رساندند.

اخبار مهم تاثیرگذار در معاملات بورس فردا

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:‌ طبق اصلاحیه مجلس بر طرح مجلس دهم، هر کسی که بتواند خودرو یا قطعات خودرو صادر کند و برای دولت هزینه ارزی ایجاد نکند می‌تواند واردات خودرو داشته باشد. البته تنها واردات خودروی هیبریدی و برقی با این شرایط آزاد می‌شود.

حسنلو، مدیر فنی سهام عدالت گفت: تاکنون هیچ دستوری درخصوص تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت تا پایان سال به شرکت سپرده گذاری ابلاغ نشده است. این شرکت در وضعیت فعلی نمی تواند هیچ اقدامی در زمینه جاماندگان سهام عدالت اجرا کند. اکنون با توجه به تکمیل نشدن اطلاعات موجود در خصوص نحوه تعیین تکلیف سهام عدالت، نمی توان نظر قطعی و دقیق را در خصوص زمان اجرایی شدن این اقدام ارائه داد.

مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:موضوع FATF هنوز در دستور کار قرار ندارد و مشخص نیست کی دوباره در دستور کار قرار گیرد. از سوی دولت جدید در این مورد با مجمع هیچ رایزنی و صحبتی صورت نگرفته‌است. بررسی دوباره FATF بستگی به تحریم‌های آمریکا دارد. اگر تحریم‌های آمریکا لغو شود احتمال دارد دوباره FATF در مجمع مورد بررسی قرار گیرد.

برای مطالعه بیشتر گزارش بازار آتی ارز در بورس کالا تشکیل می‌شود؟ / تاثیر این بازار در بورس چگونه است؟ را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کل پرتفوی من بالغ بر ۱۶ سهم مختلف همه منفی بودن. فروش آبشاری مردم باعث شد مثبت اول وقت دوام نیاره.

    • ناشناس

      من 50 نوع سهم مختلف در پر تفو دارم 95در صدشون منفی ومابقی که عرضه اولیه ها بودند مثبت بود ودر مجموع باوجود رشد مثبت شاخص کل 4 درصد هم ضرر کردم درسته بانکی ها امروز سبز بودند ولی آخر وقت منفی شدند اصلا معلوم نیست این خروج ها رو چه کسانی هدایت می‌کنند مطمعن باشید که اینها افراد تازه وارد نیستند که متل ما یک هفته حدود منفی 20 درصد شامل حالشون بشه

  • ناشناس

    دقیقا امروز شاهد رشد فیک شاخص بودیم در حالی که کل بازار منفی بود و خیلی از سهام ها در منفی ۵ و صف فروش قفل بودند. آقایون مسئول به این نمیگن رشد??