خبر مهم:

کد مطلب: ۵۹۱۷۲۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رشد ۹ هزار واحدی شاخص بورس / تاثیر مثبت شیمیایی‌ها در شاخص

رشد ۹ هزار واحدی شاخص بورس / تاثیر مثبت شیمیایی‌ها در شاخص

شاخص کل بورس امروز در آخرین روز معاملاتی هفته اول آبان با ۹۵۰۰ هزار واحد مثبت و ۰٫۶۹ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحد قرار گرفت. بازار امروز چگونه بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس امروز در آخرین روز معاملاتی هفته اول آّبان با ۹۵۰۰ هزار واحد مثبت و ۰٫۶۹ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن هم با افت ۵۰ واحدی در محدوده ۳۷۶ هزار واحد قرار گرفت. همچنین ارزش معاملات بورس امروز به سه هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه‌های صنعتی در بازار امروز فلزات اساسی، کانه‌های فلزی و شیمیایی‌ها بودند. بیشترین حجم معامله هم امروز برای کمند، خودرو و فولاد ثبت شد. همچنین بیشترین حجم تقاضا امروز برای نمادهای فردا، کالا و کمند ثبت شد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نماد وسینا متوقف شد. همچنین نمادهای برکت و شفارس هم بازگشایی شدند.

کارشناسان بازار سهام مهم‌ترین عامل ریزش بازار سهام را در روزهای گذشته مشخص نبودن برنامه‌های دولت در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی بیان کردند.

همچنین فروش اوراق از سمت دولت و مبهم بودن تصمیمات درباره صنایع ترس مضاعفی را به بازار تزریق کرده است. کارشناسان بازار سرمایه معتقدند باتوجه به وضعیت فعلی بازار سهام و افزایش نرخ دلار، سهم‌های دلاری رشد بیشتری داشته باشند و در مجموع صنایع فلزات اساسی، پالایشی، پتروشیمی و معدنی روند خوبی را خواهند داشت.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تو این مملکت همه چیز گران میشود الا قیمت سهام های بورس این دیگه چه وضعشه کاش وضعیت قیمت اقلام خوراکی هم مثل بورس هر روز کاهشی بود

    • ناشناس

      واقعا

  • فاطمه

    این همه خیر هسته چرا آخه چرا یکی کمکم نمیکنه تروخدا کمکم کنید خواهش میکنم التماس میکنم به 50 میلیون تومان نیاز دارم کمک کنید خواهش میکنم خانوم کاکلی به50 میلیون تومان پول احتیاج دارم من خانمی بی سرپرست هستم با سه تا بچه ریز یتیم که نون شب پیدا نمی‌کنیم بخوریم هیچ کس را ندارم تورا خدا کمک کنید نه خونه داریم نه هیچی شوهرم سه ساله فوت شده من موندم با سه تا بچه ریز یتیم از خیرین گمنام درخواست کمک مالی دارم بخصوص ازتجارت نیوز خواهشمندم پیام مرا ارسال کنید وبرایم خیر پیدا کند وهرچه سریعتر کمکم کند اگه خدا را قبول دارید این 50میلیون تومان پول را واریز کنید التماس دعا

    • متضرر

      کسی نمیتونه اینجا کمک کنه برید کمیته امداد یا بهزیستی ایتجا همه ضرر کرده اند و بیچاره شدن ،،والله چه ادنهایی پیدا میشن ،شما تو وات ساب هم همینطور پیام دادید به من نمیدونم چطور شماره ام رو پیدا کردید؟؟؟

  • ناشناس

    تا دامنه نوسان حذف نشود همبن مسخره بازی هست بابا به کی ادم بگه نمی خوایم قیمت سهام خودمون و شما تعیین کنید اصلا میخوایم ضرر کنیم به شما چه که تعیین می کنید قیمتها رو . طبق قانون خریدار حق داره مال خودشو تعیین کنه مثل خودرو و املاک و اجاره و غیره . دامنه نوسان یعنی یا با این قیمت سهامتو که ما می گوییم و تعیین می کنیم بفروش یا ضرر کن و حرف نزن . خوب این قبمتهای تعیین شده از طرف شما همان قبمتهایی است که خودتان خبر دارید و خریداری کردین یا فروختین و فردا برای سهامدار تعیین می کنید معلوم است چه کسانی سود و چه کسانی ضرر می کنن همیشه چون سهام دار حق قیمت گذاری در سهم خودش را ندارد و اگر با قیمتهای تعیین شده و دستوری شما حرکت نکند ضرر می کند و مجبور است با شما خرید و فروش کند از جایی شما کاسبان و رانت خواران قیمت را تعیبن می کنید معلوم سهام دار از خود ش اختیاری ندارد و سواد و غیره مسخره است . همه سهام داران حقیقی خواهان حذف دامنه نوسان هستن و هر بار خودشان به ناشنوایی می زنن و باز همان اش و همان کاسه هفته بعد اتفاق می افتد و عده ای مسخره برای بازار داستان سرایی می کنن شاید سهام دار نخواهد سهمش را بفروشد اما دامنه نوسان میگوید اگر نفروشی فردا باید با ریاد ۵ درصد منفی تقدیم ما کنی . این چه مسخره بازی دراورین یه عده نوسانگیر هم نوچه خودتون کردین برای کارمزد های ۵ درصدی . در کجای دنیا همچین قانون مسخره ایی وجود دارد معلوم است دوهفته دیگه باز همبن اشو همبن کاسه است خاصیت دامنه نوسان همبن مسخره بازی های ماهانه است

  • ناشناس

    باید مردم با هم متحد بشند. هیچ سهم جدیدی نخرید. سهمهاتون رو هم نفروشید، اگر هم خواستید بفروشید، مثبت پنج بفروشید.

  • ناشناس

    باید با هم متحد بشیم. هیچ سهم جدیدی نخریم. سهمهامون رو هم نفروشیم، اگر هم خواستیم بفروشیم، مثبت پنج بفروشیم.

  • ناشناس

    ما سهامداران معمولی که رانت نداریم باید با هم متحد بشیم. هیچ سهم جدیدی نخریم. سهمهامون رو هم نفروشیم، اگر هم خواستیم بفروشیم، مثبت پنج بفروشیم.

  • ناشناس

    مردم محترمی که جزو حقوقی های بورس نیستید و رانت هم نداارید، باید با هم متحد بشیم. هیچ سهم جدیدی نخریم. سهمهامون رو هم نفروشیم، اگر هم خواستیم بفروشیم، مثبت پنج بفروشیم.

  • ناشناس

    کاری به حقوقی ها و اونهایی که رانت دارند ندارم، ما سهامداران عادی باید با هم متحد بشیم. هیچ سهم جدیدی نخریم. سهمهامون رو هم نفروشیم، اگر هم خواستیم بفروشیم، مثبت پنج بفروشیم.

  • ناشناس

    حذف دامنه نوسان ففط