کد مطلب: ۵۱۶۱۷۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سیگنال مثبت حذف دلار جهانگیری به بورس/ بورس در انتظار حال بهتر

سیگنال مثبت حذف دلار جهانگیری به بورس/ بورس در انتظار حال بهتر

جلسات روز مجلس و بحث خروج یا عدم خروج از پروتکل‌های الحاقی بر جو حاکم بر بورس تاثیرگذار است و پیش‌بینی می‌شود در چند روز آینده شرایط متعادل‌تری بر بازار سهام حاکم شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یک کارشناس بازار سهام معتقد است: شرایط سیاسی موجود تاثیراتی بر بازار داشته است که در چند روز گذشته شاهد حجم بالای عرضه بودیم اما در روزهای آینده شرایط ایده‌آل‌تری در انتظار بازار است.

ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه تمدید ارز ۴۲۰۰ تومانی برای بازار یک فرصت برای نمادها و سهامدارن بازار است، گفت: شرایط بازار جدای بحث دلار ۴۲۰۰ تومانی از مشکلات دیگری همچون نبود پول و نقدینگی رنج می‌برد که این صف‌های طولانی را ایجاد کرده است. با توجه به شرایط حاکم بر بازار اگر کاهش فشار عرضه را در پیش داشته باشیم، اوضاع بازار کمی بهبود پیدا می‌کند.

این کارشناس با اشاره به اینکه دلار ۴۲۰۰ تومانی بیشترین تاثیر را در نمادهای دارویی و غذایی دارد، ادامه داد: با حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی این نمادها با رشد همراه می‌شوند. همچون سال ۹۲ که اتفاقی مشابه این موضوع اتفاق افتاد و در نمادهای غذایی یک سودآوری چشم‌گیری رخ داد.

این کارشناس با اشاره به جلسات روز مجلس و ماجرای خروج یا عدم خروج از پروتکل‌های الحاقی توضیح داد: این ماجرا تاثیر خود را بر بازار گذاشته است و به وجود اومدن صف‌های فروش در چند روز گذشته حاصل همین ماجرا است.

او در پایان گفت: با توجه به جو حاکم بر بازار و اتفاقات پیش رو، در یکی دو روز آینده بازار سهام شرایط متعادل‌تری را در پیش دارد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باورکنید این بازار هیچوقت حالش خوب نمیشه هیچوقت واقع بین باشید

    • ناشناس

      اولش که اینطوری نمیگفتی خیال میکردی مایه دار میشی فامیل بهت حسودی میکنن تو براشون کلاس میذاشتی ولی حالا چی؟ اونها برات کلاس میذارن بهت میخندن

  • ناشناس

    ارز 4200 تومانی باید باشد وگرنه باعث تورم و بیداد افزایش قیمتها میباشیم

  • بدبخت

    سلام

  • ناشناس

    یعنی علت رشد منفی بازار دلار ۴۲۰۰ تومنی بود؟
    یعنی فروش میلیونی حقوقی ها علتش نبود؟
    ای بابا ما تا الان چرا نفهمیدیم!

  • ناشناس

    . با توجه به شرایط حاکم بر بازار اگر کاهش فشار عرضه را در پیش داشته باشیم، اوضاع بازار کمی بهبود پیدا می‌کند.اینم پیشبینی کارشناس. اگر خورشید طلوع کند روز میشه.
    عزیزان تو این بازار واقعا اگر پول لازم ندارید نفروشید چون فقط اجازه نوسان میدید به دلالان . ۲۰ درصد صف فروش ها جمع بشه همه سفارش ها رو کنسل میکنن از فردا هم میرن صف خرید. امروز و فردا این اتفاق نیفته. هیچ منفی مثل مثبت پایدار. نیست

  • فرهاد

    بالاخره ارز 4200 تمدید شد یا حذف شد .

  • ناشناس

    تازه اگر سربه سر بفروشیم ۱۰۰درصد ضرر کردیم.
    چونکه یک سال سرمایمون خوابیده سودی نکردیم ،تورم هم در بازار بالای صددرصد بوده مثال۷۷تومان مردادماه ۹۹یه نیسان وانت شرکتی قیمتش بود الان شده ۲۰۰قیمت شرکتی ,اینکه میگم تازه سر به سر که بشیم حد اقل ۱۰۰ درصد ضرریم.

  • ناشناس

    واقعا مردم ایران زمین خسته شدند مطمئن باشید این ملت انتقام سختی از شما مسئولیت بی کفایت خواهد گرفت

  • ناشناس

    قطعا مردم شما را یه خدا واگذار کردند

  • زهرا

    فقط وقطعابایدبخداواگذارشون کرد??