کد مطلب: ۲۵۹۳۶۹

بورس چطور هفته را آغاز کرد؟

بورس چطور هفته را آغاز کرد؟

امروز 19 خردادماه سال ۱۳۹۷، ارزش معاملات بورس اوراق بهادار تهران به 2070 میلیارد ریال رسید و  شاخص با افزایش 78 واحد در رقم  96077 جای گرفت. همچنین ارزش معاملات فرابورس  به 2733 میلیارد ریال رسید و  شاخص با کاهش چهار واحد در رقم 2207 جای گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز 19 خردادماه سال ۱۳۹۷، ارزش معاملات بورس اوراق بهادار تهران به 2070 میلیارد ریال رسید و شاخص با افزایش 78 واحد در رقم 96077 جای گرفت. همچنین ارزش معاملات فرابورس به 2733 میلیارد ریال رسید و شاخص با کاهش چهار واحد در رقم 1107 جای گرفت.

از بازار چه خبر؟
از اخباری که به‌ نظر می‌رسد بازار سهام را متاثر کنند به شرح زیر است:

  • دیوید برادی تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه‌گذاری اسپروت مانی بر این باور است که قیمت جهانی طلا پس از نشست ژوئن فدرال رزرو آمریکا به بیش از ۱۳۶۰ دلار افزایش خواهد یافت.
  • مدیرعامل سیمان کرمان ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه عنوان کرد: سیمان کرمان برای دومین بار خط یک کوره را افتتاح می‌کند. وی ادامه داد: تولید سیمان سفید میتواند بعنوان نقطه قوتی در صنعت کشور مطرح شود و در ایران با به ثمر رسیدن کوره کرمان، ۹ کوره سیمان سفید فعال خواهیم داشت.
  • با تأیید هیأت دولت قرار است 2شرکت بزرگ هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس و تاپیکو در یکدیگر ادغام شوند. با این ادغام، بزرگ‌ترین شرکت ایرانی به ارزش 36 هزار میلیارد تومان متولد و بزرگ‌ترین ادغام تاریخ اقتصاد ایران انجام می‌شود.
نمودارهای بازار سهام
roozane 1 1
roozane 2 1
roozane 3 1
roozane 4 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.