خبر مهم:

کد مطلب: ۲۴۴۶۹۸

سلسله گزارش‌هایی درباره مالکیت پیام‌رسان‌های داخلی

بیسفون، جدیدترین فیلم داوری!

بیسفون، جدیدترین فیلم داوری!

مانیتورهای بزرگ تبلیغاتی که درچارسو روشن بودند، برنامه‌ای را تبلیغ می‌کردند که به نام شبکه تلویزیونی تعاملی معروف است. کمتر کسی در آن روزها می‌دانست که «تیوا» با داوری، همان تهیه کننده حاضر در مجموعه ارتباط دارد. کسی که این روزها به عنوان مدیر پیام‌رسان داخلی بیسفون شناخته می‌شود.

محسن حسینی: دقیقا یک سال پیش در روزهای بهاری سال ۱۳۹۶ و در جریان برگزاری سی و پنجمین جشنواره جهانی فجر، یک چهره در پردیس چارسوی تهران بیش از دیگران مورد قرارگرفت. او یکی از تهیه‌کنندگان سینما بود که چند فیلم را تهیه و آماده اکران کرده بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی داوری اما آن روزها تنها به عنوان سینماگر در چارسو حاضر نبود. مانیتورهای بزرگ تبلیغاتی که در این مجمتع روشن بودند، برنامه‌ای را تبلیغ می‌کردند که به نام شبکه تلویزیونی تعاملی معروف است. کمتر کسی در آن روزها می‌دانست که «تیوا» با داوری، همان تهیه کننده حاضر در مجموعه ارتباط دارد. کسی که این روزها به عنوان مدیر پیام‌رسان داخلی بیسفون شناخته می‌شود.

مشاغل متنوع داوری

ساختمان چارسو تنها جایی نبود که داوری در آنجا حاضر بود. در یک سال گذشته او در موقعیت‌ها و شرایط متفاوتی دیده شده است. همین هفته گذشته بود که در برنامه پایش شبکه پنج صدا و سیما، به عنوان مدیر پیام‌رسان بیسفون به سوالات مردمی پاسخ داد. پاسخ‌هایی برای جلب بیشتر مخاطبان به این پیام‌رسان داخلی.

همچنین تصویر او در کنار محمدجواد آذری جهرمی در جریان مراسم پیاده روی اربعین سال گذشته نیز خبر از رابطه نزدیک با مقام‌های رده بالا در زمینه فناوری ارتباطات دارد. از این رو وقتی صحبت از مهدی داوری در میان باشد، باید دقیقا مشخص کنیم که از کدام داروی حرف می‌زنیم. او بارها در جشنواره‌های سینمایی به عنوان تهیه‌کننده با خبرنگاران سخن گفته و از سوی دیگر به عنوان مدیرعامل شرکت تراشه سبز نیز شناخته می‌شود.

از برگزاری مسابقات ورزشی تا ارائه خدمات اینترنتی

داوری مدیر عامل شرکت «تراشه سبز» است. شرکتی که خود را از پیشگامان صنعت اینترنت و آی‌سی‌تی در ایران می‌نامد. این شرکت از سال ۱۳۷۸ کار خود را آغاز کرده و از سال۱۳۸۲ آغار به ارائه خدمات اینترنتی کرد. در این سال تراشه سبز پروانه فروش سرویس‌های اینترنت آی‌اس‌پی را از وزارت پست، تلگراف و تلفن دریافت کرد که بعدها به وزارت ارتباطات و فناوری تغییر نام داد.

یک سال بعد این کمپانی مجوز ارائه خدمات تلفن بین‌الملل نیز دریافت کرد. سال ۱۳۸۴ نیز موعد آغاز فروش و توزیع پهنای باند از سوی این شرکت بود. تراشه سبز در سال‌های۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ مسابقات گلف را در دبی امارات عربی متحده برگزار کرد. یک سال بعد نیز این شرکت مسابقات پرش با اسب را با همکاری فدراسیون مربوطه در ایران برگزار کرد.

بیسفون پلاس

سرانجام در سال ۱۳۹۳ پیام‌رسان بیسفون متولد شد. اپلیکیشنی که این روزها در اخبار مختلف نامش را در کنار دیگر نمونه‌های داخلی می‌شنویم. با مسدود شدن تلگرام در ایران تبلیغات گسترده‌ای برای جلب نظر کاربران به پیام‌رسان‌های داخلی شکل گرفت. یکی از این جایگزین‌ها که به صورت رسمی درباره آن تبلیغ می‌شود بیسفون نام دارد. البته در به‌روزرسانی جدید، این اپلیکیشن بیسفون پلاس نامیده می‌شود.

در این اپ علاوه بر امکان ارسال و دریافت پیام‌های متنی، امکان ارسال و دریافت پیام صوتی و تصویری نیز وجود دارد. همچنن امکان برقراری تماس تلفنی با خارج از کشور نیز امکان پذیر است. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن ادعا می‌کنند هزینه تماس بین‌المللی با بیسفون پلاس ۱۵ درصد ارزان‌تر از دیگر سرویس‌ها است. در حالی که این روزها با فراگیری اپلیکیشن‌های بین‌المللی کمتر کسی برای تماس‌های بین‌المللی هزینه صرف می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.