کد مطلب: ۶۵۱۵۵۳

مسئول سازمان سنجش:

بیش از ۳۴ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش استخدام می‌شوند

بیش از ۳۴ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش استخدام می‌شوند

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از استخدام بیش از ۳۴ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسن مروتی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، اظهار داشت: نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش، روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار شد و ۳۴ هزار ۸۱۳ نفر در این آزمون استخدام می‌شوند.

به نقل از ایرنا ، وی در مورد شرایط برگزاری آزمون ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش، گفت: با تمهیدات پیش بینی شده، این آزمون در شرایط مطلوب برگزار و دستورالعمل های بهداشتی اعمال شد. در برگزاری این آزمون، اقدامات لازم برای شرکت نابینایان و کم‌بینایان در نظر گرفته شد که رضایت داوطلبان را در پی داشت.

وی با اشاره به سال های برگزاری آزمون استخدامی، بیان کرد: از سال ۱۳۹۴ تاکنون، ۹ دوره آزمون استخدامی برگزار شد که هشت دوره از این آزمون‌ها را سازمان سنجش آموزش کشور برگزار کرد.

مروتی با بیان اینکه سه دوره از آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال‌های ۱۳۹۴، ۱۳۹۵ و ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی برگزار شد، خاطرنشان کرد: معلمان پذیرفته شده در این آزمون از ابتدای مهرماه به کلاس های درس می روند.

سرپرست معاونت امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری کلاس های آموزشی برای پذیرفته شدگان پیش از آغاز مهرماه خبر داد و تاکید کرد: حدود ۹۳ هزار نفر، داوطلب رشته‌های شغلی سایر دستگاه‌ها اجرایی در نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هستند که آزمون آنها در ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

نهمین آزمون استخدامی ویژه رشته های شغلی آموزش و پرورش، روز گذشته و امروز در ۲۲۳ شهرستان و ۳۴۶ حوزه امتحانی با ۵۹۳ هزار داوطلب برگزار شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.