کد مطلب: ۱۲۰۱۵۰

۹۰۰ شرکت اقتصادی در شهرک های صنعتی فعال است

900 شرکت اقتصادی در شهرک های صنعتی فعال است

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت : 954 شرکت و بنگاه اقتصادی مستقر در شهرک های صنعتی در حوزه ی صادرات فعال است. به گزارش شاتا ؛ علی یزدانی گفت: این تعداد واحد تولیدی بیش از 1.4 میلیارد دلارمحصولات خود را به سایر کشور صادر کردند. معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت افزود: صدور

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت : 954 شرکت و بنگاه اقتصادی مستقر در شهرک های صنعتی در حوزه ی صادرات فعال است.

به گزارش شاتا ؛ علی یزدانی گفت: این تعداد واحد تولیدی بیش از 1.4 میلیارد دلارمحصولات خود را به سایر کشور صادر کردند.
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت افزود: صدور ضمانت نامه ها از طریق صندوق ضمانت سرمایه گذاری ، نسبت به سال قبل دو برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال مولد و وضعیت موجود در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران این آمادگی را دارد که با شرایط مورد رضایت هر متقاضی طرح توسعه یا سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی این استان همراهی کند.
یزدانی گفت : در کارگروه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جهت اثربخشی اعطای تسهیلات ، به آن دسته از بنگاه هایی تسهیلات ارایه می شود که بازار فروش داشته باشند و مدیران بنگاه ها نیز به علم بنگاه داری آگاه باشند.
یزدانی یکی از اقدامات مؤثر در زمینه آموزش را توجه ویژه به آموزش های مهارتی اعلام کرد و افزود: مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال جاری و در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی برای اولین بار در تاریخ سیستم بانکی، بانک ها یک سال اجراییات سرمایه گذارانی را که به مشکلات بانکی اعم از چک برگشتی و اقساط معوق و یا مسایل مترتب بر تأمین اجتماعی گرفتار هستند را متوقف می کند.
گفتنی است معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت برای بازدید از 17 شهرک و ناحیه ی صنعتی از 21 شهرک و ناحیه ی صنعتی موجود، تعدادی از واحدهای تولیدی ، افتتاح یک واحد تولیدی و یک پروژه ی عمرانی و همچنین آغاز عملیات اجرایی دو طرح زیربنایی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.