کد مطلب: ۶۷۶۳۷۴

تابستان امسال قطعی آب داریم؟

تابستان امسال قطعی آب داریم؟

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گفت: علیرغم گرمای شدید، تابستان امسال قطعی آب در کشور نخواهیم داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امسال در تابستان قطعی آب نخواهیم داشت.

به نقل از شفقنا ، اتابک جعفری روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان با بیان اینکه امسال قطعی آب در تابستان نخواهیم داشت، اظهار کرد: چنانچه قطعی آب احتمالی و موقت در برخی نقاط رخ دهد به دلیل حوادث و مشکلات شبکه آب است و در زمان کوتاهی رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام پروژه‌های آبی کشور که پیش‌تر متوقف شده بود اکنون در حال پیگیری و اجراست تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه در سال های اخیر آبرسانی با تانکر در مناطق مختلف از جمله ۷ هزار روستا انجام می گرفته است تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، پروژه تامین آب آشامیدنی پایدار و دائم به ۷هزار روستا و مناطق محروم با مشارکت سپاه پاسداران و ۳ هزار روستا با همکاری بخش خصوصی در حال انجام است و در مجموع بالغ بر ۱۰ درصد پیشرفت دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال در مقایسه با سال قبل ۲۶ درصد کاهش بارندگی در کشور گزارش شد و نشان می دهد که بحران خشکسالی در ایران تنها مختص یک سال نیست و ادامه دار خواهد بود.

جعفری اظهار داشت: برای گذر از این شرایط سخت باید برنامه های جامع و مدون داشته باشیم چرا که در هفت هشت سال اخیر برخی پروژه ها تعطیل شده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.