کد مطلب: ۵۴۷۳۵۹

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو خبر داد:

اجاره نمایشگاه‌ها به فروشگاه‌های زنجیره‌ای

اجاره نمایشگاه‌ها به فروشگاه‌های زنجیره‌ای

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت رکود، ۷۰ درصد معاملات نمایشگاه‌‌های خودرو را تعطیل کرد و برخی از فعالان بازار به دلیل رکود حاکم بر این بازار تغییر کاربری دادند و نمایشگاه خود را تبدیل به فروشگاه زنجیره‌ای کردند!

به گزارش تجارت‌نیوز ، رکود سنگین در بازار خودرو و ممنوعیت طولانی مدت واردات خودرو تعطیلی ۷۰ درصدی معاملات نمایشگاه‌های خودرو را به دنبال داشته است.

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اعلام این خبر به تجارت‌نیوز گفت: قدرت خرید مردم در بازار خودرو به شدت کاهش داشته است و مشتریان از این بازار رویگردان شده‌اند و حالا بلاتکلیفی نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری هم به رکود در بازار خودرو دامن زده است و معاملات قفل شده است.

او ادامه داد: به دلیل کاهش معاملات برخی از فعالان بازار تغییر کاربری دادند و واحدهای صنفی خود را به فروشگاه‌های زنجیره‌ای اجاره می‌دهند!

رئیس نمایشگاه‌داران خودرو درباره وضعیت قیمت‌ها در بازار خودرو هم گفت: با وجود افزایش قیمت دلار، قیمت خودرو نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است و علت این است که عمده مردم پولی برای خرید خودرو ندارند.

ایسنا هم در گزارشی نوشته است که از آخرین روزهای هفته گذشته تاکنون نرخ ارز، سیر صعودی پیش گرفته اما همچنان بازار خودرو اعتنایی به این نوسانات افزایشی نرخ ارز نداشته و همانطور که به اعمال مصوبه مجوز شورای رقابت برای افزایش قیمت محصولات و اعلام قیمت‌های جدید، اعتنایی نکرد، به تغییرات نرخ ارز نیز واکنش نداشته و سبب ایجاد تقاضای کاذب نشده است.

برای مطالعه بیشتر گزارش واردات خودرو با بیت‌کوین را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این دوستان فرصت طلب همشون دیوار تشریف آوردن

    • ناشناس

      امیدواریم که روزگار آیران خودرو وسایپا بشه مثل مردم که فقیر شدن تا کم خون مردم بخورن

  • ناشناس

    این فرصت طلبان در سایت‌های اینترنتی مشغول فعالیت هستند تا بتوانند خون مردم را بمکند و سفته‌بازی کنند