کد مطلب: ۲۶۱۵۱۲

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد:

تحقق ۱۰۰ درصدی عملکرد بودجه سال ۹۶

تحقق 100 درصدی عملکرد بودجه سال ۹۶

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد، عملکرد بودجه سال ۹۶ نسبت به لایحه دولت تحقق ۱۰۰ درصدی و نسبت به رقم مصوب مجلس تحقق ۹۲.۳ درصدی داشته است. به گزارش تجارت‌نیوز، پیرو انتشار مطلبی در تاریخ 13 خردادماه با عنوان کسری 48 هزار میلیاردی بودجه سال 96 سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی را ارائه کرد.

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد، عملکرد بودجه سال ۹۶ نسبت به لایحه دولت تحقق ۱۰۰ درصدی و نسبت به رقم مصوب مجلس تحقق ۹۲.۳ درصدی داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیرو انتشار مطلبی در تاریخ 13 خردادماه با عنوان کسری 48 هزار میلیاردی بودجه سال 96 سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی را ارائه کرد.

مرجع گزارش ارائه شده مدیریت تحقیق و توسعه شرکت بورس تهران بوده که هیچ‌گونه آمار متقن و دقیقی از عملکرد هزینه‌های عمومی دولت در اختیار نداشته و مبنای گزارش خود را عملکرد 11 ماهه سال 96 اعلام نموده است و حال آنکه در ماه‌های اخیر گزارشات و مصاحبه‌های متعددی توسط ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر مراجع ذی‌صلاح در خصوص عملکرد 12 ماهه سال 96 ارائه شده است که همگی بر عدم وجود کسری بودجه دلالت دارد.

براساس گزارشات نهایی ارائه شده عملکرد دولت در بخش هزینه‌های عمومی در پایان سال 96 سرجمع برابر 3200 هزار میلیارد ریال می‌باشد که در مقایسه با رقم لایحه پینشهادی دولت نشان‌دهنده تحقق صددرصدی و در مقایسه با رقم مصوب مجلس نشان‌دهنده تحقق 92/3 درصدی می‌باشد. بنابر این ادعای کسری 48 هزار میلیاردی بودجه دولت منطبق بر واقعیت نیست.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.