کد مطلب: ۴۹۶۷۵۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس در ادامه چه می‌شود؟ / گردش پول عامل روند صعودی بورس

بورس در ادامه چه می‌شود؟ / گردش پول عامل روند صعودی بورس

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه زیاد روندی نزولی پیدا کرد اما در ادامه تقاضا بیشتر شد و شاخص کل نیز مثبت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای پالایشی و شستا با عرضه زیاد همراه شدند و این موضوع باعث ریزش شاخص کل بازار سهام شد اما شاخص هم‌وزن و روند تک سهم‌ها صعودی بود و در ادامه روند معاملات شاخص کل متاثر از معاملات مثبت روندی صعودی پیدا کرد و به یک میلیون و 481 هزار واحد رسید.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به نوسان مثبت به منفی شاخص کل بیان کرد: به نقطه‌ای از مقاومت بازار سهام رسیده‌ایم که پول حقیقی زیادی وارد نمی‌شود و از طرفی هم عرضه زیادی نیز نداریم و این موضوع و گردش پول در بازار سهام باعث روند متعادل بازار سهام است.

این کارشناس در ادامه گفت: نوسان 10 هزار واحدی بازار سهام زیاد نیست و تعادل عرضه و تقاضا را نشان می‌دهد و فعلا نمی‌شود دلیلی برای متعادل بودن بازار در نظر گرفت و گاهی به همین دلیل که دلیلی برای روند صعودی یا نزولی وجود ندارد بازار سهام روندی متعادل دارد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوایند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    درجا زدن رو از شاخص هم میشه فهمید شاخص اگه ۱۵۰۰ رو رد کنه تازه میرسه به شاخص ۲ ماه پیش یعنی مهرماه

  • ناشناس

    مقاومت سخت شاخص ۱۵۰۰۰۰۰ می باشد شاید تا ۲۵ برج توی همین محدوده است

  • ناشناس

    اگه کارشناسهای محترم اجازه بدن و کمتر تحلیل کنند راه گشایشی هست علی برکت اله!

  • ناشناس

    امروز روزی بود که همه کارشناسان معتقد بودند که شاخص بورس منفی و نزولی میشود ولی با هوشمندی مردم فهیم ما امروز نه تنها منفی نشد بلکه مثبت هم شد و این نشانه درک بالا و شم اقتصادی مردم ماست درود بر مردم فهیم ایران که امروز بازار بورس را روسفید کردند و دلالان دلار و سکه را نا امیدتر از قبل .. مطمئن باشید با وجود همچون مردمی بورس تا پایان سال به سقف قبلی خودش میرسه و سرمایه گذاران قبلی هم از ضرر خارج و بسود خوبی میرسند و دلالان بازارهای دیگه را از مفتخوری محروم کنند من مطمئنم که تا سه ماه دیگه بورس ایران بهترین سود را بما میده پس تا میتوانید در این بازار سرمایه گذاری کنید پیش بینی من از آینده بورس بسیار روشنه

  • ناشناس

    بدبخت شدم رفت دلار خریدم ۳۱ هزار الان شده ۲۵ تومن کسی هم در این قیمت نمیخره تورو خدا طرف دلار و سکه نرید در منجلابشون غرق میشید . الان سیاست دولت در نزول و کاهش دلاره . ایکاش دوماه دیگه دلار میخریدم در قیمت ۱۵ تومن .

  • ناشناس

    کارشناس نگو بگو راننده تاکسی

  • ناشناس

    خیلی از دلالان ارز و سکه دلشون به امروز خوش بود که شاید بورس منفی بشه ولی دلشون شکست و هی مدام در این قسمت پیامها و نظرات . بر علیه بورس جو منفی میکنن طفلکیها خیلی بدبختن

  • ناشناس

    عزا عزاست امروز روز عزاست امروز دلالهای بیچاره صاحب عزان امروز . فقط بورس . شاخص بورس تا ۳ میلیون بالا میره

  • کامیار

    سلام فقط سهامداری کنیم الکی سهاممون رو نفروشیم ارزششو بدونیم انشاالله سود خوبی میکنیم

  • رضامشیری

    بازار سهام تاپایان سال بازاری متعادل و منطقی ولی روبه بالا و رشد خواهد بود منتهی دراین بین سهامهاییکه دراصلاح های اخیر ۷۰٪ریزش داشتن نسبت به سهامهای دیگه بیشترو روندی بهتر درجهت سوددهی خواهندداشت.
    مثل خپارس،خگستر،فاراک،حکشتی،مرقام،برکت،ثشاهدو بعضیای دیگه که الان یادم نمیاد.