خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۵۴۶۶

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

تحلیل بورس امروز / روند نزولی تا کی ادامه دارد؟

تحلیل بورس امروز / روند نزولی تا کی ادامه دارد؟

شروع معاملات امروز بازار سهام با فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز از جمله گروه فلزات همراه شد و شاخص کل از محدوده ۱/۳ میلیون واحد ریزش کرد. اما روند نزولی بورس تا کجا ادامه دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، تنش‌های داخلی در رابطه با قیمت‌گذاری دستوری فولاد و از طرفی تنش‌های خارجی به روند نزولی بازار سهام دامن زد و امروز نیز روند نزولی گروه فلزات بورس را منفی کرد. اما این روند نزولی تا کی ادامه دارد؟

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با قیمت‌گذاری دستوری فولاد گفت: امروز تیر آخر را به صنایع فولادی زدند و مجلس قصد دارد در بودجه سال ۱۴۰۰ انرژی ارزان برای صنایع فولادی را حذف کند و این موضوع باعث افزایش هزینه‌های تولید برای فولادسازان می‌شود.

این کارشناس در رابطه با ادامه روند معاملات گفت: امیدواریم شاخص کل از عدد یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحد پایین‌تر نرود و اگر ریزش ادامه پیدا کند حداقل تا کف قبلی ریزش خواهیم داشت. تا زمانی هجمه‌ها علیه صنایع فولادی ادامه داشته باشد روند بازار سهام نزولی خواهد بود.

ای کارشناس در رابطه با بورس امروز بود: صف‌های فروش در جریان معاملات امروز جمع شد اما جو منفی هنوز در بازار سهام ادامه دارد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نظرم اینه زندگیم گذاشتم تو بورس رفت الان پول دکترم ندارم رفتمه آشغال جمع کردن لیسانسه خدا هست شاهده یکم صبر کنن ببینن

  • عسگری

    نگران نباشید انهایی که مقاومت کردندو موندند خبر خوش چند روز دیگه بلر مثبته سود هم میکنید نگران نباشید سهامتون دیگه بدرد فروش نمیخوره که یه عده را پولدار کنید راضی نشید سهامداری کنید بزودی زود نگی نگفتی صبوری کنید بورس مساوی صبوری

  • ناشناس

    کسانی که توی بورس ضرر کردن الکی این و اون رو فوش ندن شماها دارین چوب طمعکاریتونو میخورین اگه طمع نمیکردین و مرداد ماه میکشیدین از بورس بیرون الان بورس داخلتون نبود??

  • مرتضی

    سهامداران عزیز ما که همه زندگیمون از دست دادیم جمعا یک فاتحه برای بازار بورس بخونید

  • رحیم

    تهمت وافترا نیست درد دل است چرا پخش نمیکنی روانی شدم بیچاره شدم حقوق چند سالم رفته اقساط مانده

  • هادی

    با این جو منفی بازار امروز ک شاخص حمایت 1300 هزاری شو از دست داد و صف فروش شپنا و وبملت که هنوزم خودنمایی میکنه و فرار پول های حقیقی؛ مخصوصا قیمت گذاری فولاد بدون شک بازار فردا منفیه . شاخص با این تصمیمات ضد و نقیض و بی اعتماد کردن سهامداران کف قبلی شو میبینه .

  • ناشناس

    بورس کلید ساز میخواد????

  • ناشناس

    من فردا به امید خدا با 300 میلیون خرید میزنم سهامی که 6 ماه دنبالشونم میخرم تا تابستان سال دیگه هم بهش کاری ندارم حالا شما هر چه میخواهد دل تنگت بگو.

    • ناشناس

      مثلا با این حرفها میخوای چیرو ثابت کنی.پول داری.ولی جنبه شو نداری.

  • mojtaba

    سلام خسته نباشید. دوستان عزیز تازه وارد که نه آموزش دیدید نه صبور هستید. فقط هرجا صف هستش شروع میکنید به خرید و یا فروش. شمایی که صبور نیستید و تحمل دو روز بازار منفی رو ندارید. خیلی جاها معاملات کد به کد انجام میگیره و شما دارید کمک میکنید به افراد سو استفاده گر. و ضرر میزنید به بقیه سهامداران. لطفا برو آموزش ببین یا اینکه از بازار بورس خارج شو .

  • ناشناس

    خدایا فقط اصل پولم برگرده بخدا سود هم نمیخوام…اینقدری هم ضرر کردم که نمیتونم بیام بیرون.
    چرا هیچ کس رسیدگی نمیکنه صفر شدیم دیگه بابا پول جون کندنمونا گذاشتیم و اینا مثل اب خوردن رفت.