کد مطلب: ۴۹۱۳۳۲

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

روند صعودی بورس تا کی ادامه دارد؟

روند صعودی بورس تا کی ادامه دارد؟

با شروع معاملات بازار سهام امروز تقاضا در کلیت بازار سهام تقویت شد و شاخص کل حدود دو درصد صعود کرد، اما روند بازار سهام در ادامه چگونه خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در دو روز آخر معاملات هفته گذشته بازار سهام عرضه و تقاضا در بازار سهام به تعادل رسید و امروز با شروع معاملات تقاضا در بازار سهام باعث رشد دو درصد شاخص کل شد.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با ادامه بازار سهام امروز گفت: تقاضا در بازار سهام امروز زیاد است و به نظر می‌رسد تا پایان بازار سهام نیز این تقاضا وجود داشته باشد.

این کارشناس در رابطه با دلیل مثبت شدن بازار سهام گفت: از روز چهارشنبه مشخص بود که روند بازار سهام این هفته مثبت است زیرا فشار انتخابات آمریکا و همچنین کاهش قیمت دلار تقریبا از روی دوش بازار سهام برداشته شده و همچنین قیمت‌های جهانی نیز افزایش پیدا کرده است.

این کارشناس در رابطه با ادامه روند بازار سهام گفت: به نظر می‌رسد روند بازار سهام این هفته مثبت است و روند بهتری نسبت به هفته‌های قبل دارد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به همین خیال باشید فقط این هفته به خاطر دارا دوم هفته دیگه قرمز جیگری

  • سعید

    روند افزایشی بورس تا پایان سال حداقل ادامه دارد دلیلش هم این است که با این تورم قیمت سهام خیلی نسبت به بازار عقب است . وباید قیمت سهام نسبت به تورم رشد کند . و این کار حتما انجام خواهد شد.با توجه به افزایش قیمت محصولات کارخانجات که چند برابر شده است .

  • ناشناس

    بورس امروز مثبت شد حدا کنه الله برکت الله دیگری گفته نشه

  • ناشناس

    بنظر من و همه این دلیل مثبت شدن نبود دلیلش خرابکاری کمتر حقوقی ها بود

  • محمد ایرانی

    یه روز مثبت شد.دو ماه کامل منفی بود صداشم در نمیومد

  • ناشناس

    باعرض ادب سلام و احترام صبح بخیر آقا یان کارگران بورس ازشما استدعا داریم درخصوص خرید عرضه ی اولیه ی حالا؟ شده چه روزی ها شنبه۰۰۰ یاچهارشنبه۰۰۰توضیح دهید بجان خانوادت همسر و فرزندان تون جان پدرومادر تون آنقدر شعار ندهید کی عرضه ی اولیه ی وارد میشه پس چه شد دیگر جای اعتماد به بورس نیست فقط شعار دادن است؟ ولی ؟؟اما؟؟ افسوس !!از عرضه ی اولیه ی؟؟ هنوزم خبر؟ نیست فقط شعار دادن است؟ شما

  • ناشناس

    سلام. پیامتونو دیدم خیلی اذیت شدم. غصه نخورید. صد در صد شاخص برمیگرده این تله ایی بود که دولت و حقوقیا برامون گذاشتن. اگه شاخص برگرده هرچه زودتر به پول اصلیتون میرسید. من خیلی ساب تو این بازار هستم کلک اینارو خوب بلدم. غصه نخورید و عجولانه تصمیم نگیرید.

  • عباس

    من خودم هم حدود ۶۵ درصد ار اصل پول را از دست دادم و از اینکه بازار حدود ۹۰ درصد باز منفی شد ناراحتم ولی ما خودمان نباید تیشه به ریشه خودمان بزنیم و اگر میخواهیم بازار را مثبت کنیم از حرفهای منفی در حال حاضر که بورس در حال جون گرفتن دوباره میباشد پرهیز کنیم درست است حق با ما است ولی ما هم باید کمک کنیم حتی برای یک هفته هم شده باید حرف منفی نزنیم چون با شنیدن این حرفها خریدارن سهام ترسیده و جو بازار را خودمان منفی میکنیم اابته همش این نبست ولی تا حدودی این موضوع هم بی تاثیر نیست .؛ بیایم خودمان هم کمک کنیم و صف فروش تشکیل ندهیم تا چند روز مثبت شد و جلوی رشد سهام را نگیریم در غیر اینصورت مقصر اصلی خودمان هستیم . درود بر شرف سهامداران

  • رستمی

    ای بارا خیره ایشالا.چاره ای نیست.دقیقا مثل ما مثبت فکر کن

  • رضا

    بورس فقط بورس جهانی هیچ ضرری توش نیست