خبر مهم:

کد مطلب: ۵۵۲۴۶۳

یک کارشناس بورس پاسخ می‌دهد:

تحلیل بورس امروز ۲۴ خرداد / زمان سهامداری در بورس نیست

تحلیل بورس امروز ۲۴ خرداد / زمان سهامداری در بورس نیست

کارشناس بازار سرمایه معتقد است: ورود به بازار سرمایه و سهامداری با توجه به شرایط بحرانی و نوسانی بازار حداقل تا دو هفته بعد از انتخابات ریاست جمهوری مناسب نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سرمایه روند مثبتی را بر خلاف روزهای گذشته داشت و شاخص کل در دقایق ابتدایی آغازر بازار شش هزار واحد مثبت را ثبت کرد و به کانال یک میلیون و ۱۴۸ هزار واحد وارد شد. اما این روند نوسانی بازار باعث زیان بسیاری از سهامداران خرد با سرمایه‌های اندک شده است و انگیزه آنها برای ماندن در بازار را از بین برده است.

علی عصاری، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در پاسخ به این سوال که آیا زمان فعلی برای ورود به بازار سرمایه مناسب است یا نه، به تجارت‌نیوز گفت: ورود به بازار سرمایه و سهامداری با توجه به شرایط بحرانی و نوسانی بازار حداقل تا دو هفته بعد از انتخابات ریاست جمهوری مناسب نیست و عمده سهامداران و سرمایه‌گذاران با این هدف به معامله در چنین بازاری می‌پردازند که از قدیمی‌های بازار سرمایه‌ هستند و به تعبیر دیگر به طوری وارد بازار شده‌اند که توانسته‌اند سرمایه‌های خود را در چنین شرایطی مدیریت کنند در غیر این صورت زمان مناسبی برای سهام‌داری در بازار نیست.

این کارشناس بازار در تشریح سوال بالا گفت: نوسان‌گیرها در بازار نوساناتی را در یک تا دو ماه آینده کسب می‌کنند اما در مقابل کسانی که حد ضررشان در بازار خورده شده از بازار خارج شده‌اند و اعتمادی به بازار ندارند.

عصاری در بخش دیگری درباره گروه‌هایی که می‌توانند روند مطلوبی را داشته و سودآور باشند گفت: سهم‌های شاخص‌سازی که ارزش معاملات بالایی دارند و در کوتاه مدت می‌توانند سود معقولی را نصیب سهامدار خود بکنند در حال حاضر برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند. وی افزود: البته نکته دیگر نمادهایی است که مجمع آنها نزدیک است و سود تقسیمی مناسبی را دارند هم فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت هستند.

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ش

    بنظر من این کارشناس تابستون بره بلال بفروشه بیشتر گیرش میاد تا اینجوری تحلیل کنه.

  • ناشناس

    بورس ایران خیلی وقته مرده ،الفاتحه

  • شناس

    از شهریور ۹۹ دیگه وقت سهامداری نبود، ولی کارشناس ها می گفتند سهامداری کنید. حالا برای گفتن این حرف خیلی دیره آقای کارشناس.

  • خودرو

    تحلیل های مکرر و نادرست سال گذشته کارشناسان شما باعث اشتباه محاسباتی خیلی از سهامداران شد چرا یاد نمی گیرید کم صحبت کنید.

    • ناشناس

      واقعا با این تحلیل ها تجارت نیوز فاتحه خواند به بورس
      و دست بردار هم نیست

  • محمد

    جرات انتشار ندارید، چون شما هم مصلحت اندیش هستید?????????

  • محمد

    کسی میدونه همتی برای چی آمده، بس نبود خوردن سرمایه مردم، حالا برای نابودی کشور آمده

  • حسینعلی

    میگه از کرامات شیخ ما اینست شیره را خورد گفت شیرین است
    مرد حسابی این حرفا رو ۶ ماه پیش باید میزدید نه امروز که ملت ۷۰ درصد توی زیان هستند این‌که تا دو هفته دیگه موقع ورود نیست و نباید سهام نگهداری کرد که خودمون هم میدونیم.
    هنگامی که یک سری چارتیست میشند استاد و سیگنال به مردم میدند همین میشه نتیجش دیگه

    • ناشناس

      از کجا میدونید اون موقع خروج ندادن

  • ناشناس

    اتفاقه بهترین موقع برای ورود میباشد اکثر سهمها به کف کانال یک ساله خودشون رسیدن و حد ضررشون کم میباشد و بورسو معطل نکه داشتن تا سهم ها رو جمع کنن وگرنه همه میدونن بعد انتخابات بورس محکوم به رشده

  • کارگر ساده

    بااین دزدی ها به خودتون ضربه زدین چون یکی از دلایلش که مردم رای نمیدن همینه همه زندگیمون نابود شد خدا اگر باشه جوابتونو میده ملت مثل بچه ریس جمهورمیمونه شما به بچه خودتون هم رحم نکردین

  • کارگر ساده

    خدا نگذره خدا اگر باشه جوابشو بده همه رو بدبخت کردن