کد مطلب: ۳۹۱۵۷۸

تحويل ۷۰ هزار محصول سایپا به مشتریان در دو ماه

تحويل ۷۰ هزار محصول سایپا به مشتریان در دو ماه

قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش بیان کرد که اين گروه در ماه‌های خرداد و تير امسال بيش از ۷۵ هزار دستگاه خودرو را تولید، تکمیل و تجاری‌سازی كرده است.

قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش با بيان اينكه اين گروه در ماه‌های خرداد و تير امسال بيش از ۷۵ هزار دستگاه خودرو را تولید، تکمیل و تجاری‌سازی كرده، اظهار كرد: از اين تعداد، ۷۰ هزار خودرو به مشتريان تحویل شده و ۵ هزار دستگاه نيز در مرحله تخصیص و تحويل است.

به گزارش تجارت‌نيوز ، مجيد باقری افزود: گروه خودروسازی سایپا از پنجم خرداد تا پنجم مردادماه، ۷۵ هزار دستگاه خودرو را آماده تحويل به مشتريان کرده كه بخش قابل توجهي از اين محصولات به صورت عبور مستقيم بوده و بدون كسری قطعه توليد و تحويل سيستم فروش گروه خودروسازی سایپا شده است.

وی گفت: حدود ۵ هزار دستگاه خودرو باقيمانده از محصولات ياد شده، در مرحله تخصيص و تحويل نهايی به مشتريان قرار دارد و در روزهای آتی به‌دست مصرف‌كنندگان خواهد رسيد.

قائم‌مقام مديرعامل گروه سایپا تصريح كرد: سايپا تمام تعهدات برجای مانده از گذشته را در كنار تعهدات جديد خود در حوزه فروش فوری را با سرعت پاسخ خواهد داد تا بازار محصولات اين گروه به ثبات كامل دست يابد.

گفتنی است با عرضه مستمر محصولات سايپا به بازار و پاسخ‌گويي به تعهدات توسط اين گروه و تحویل محصولات به مشتریان، التهاب قيمت خودروهای سايپا فروكش كرده و بازار محصولات اين مجموعه در مسير تعادل و آرامش قرار گرفته است.

منبع: روابط عمومی خودروسازی سایپا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ما سه ماه پیش یک دستگاه کوئیک فروش فوری ثبت نام کردیم الان دو ماه گذشته و خبری نیست.

  • ناشناس

    8 ماهه که ماشین ندارم 4 ماهه که فروش فوری ثبت نام کردم هنوز که تحویل نشده …. … صداقت شدط مسلمانیه