کد مطلب: ۵۳۵۲۰۹

پیگیری‌های رسانه‌ها نتیجه داد

بالاخره خوراک به مرغداری‌ها رسید / پایان وقفه ۵۰ روزه تحویل خوراک

بالاخره خوراک به مرغداری‌ها رسید / پایان وقفه ۵۰ روزه تحویل خوراک

چهارشنبه اخیر رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذاران تهران خبر داده بود که مرغداران بیش از ۵۰ روز است خوراک مرغ نگرفته‌اند. طبق پیگیری‌ها از فردای این روز، تحویل خوراک به مرغداری‌ها آغاز شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اوایل بهار امسال بود که کاوه زرگران، عضو اتاق بازرگانی ایران از توقف واردات خوراک دام و طیور به دلیل اختلاف نظر دو وزارتخانه صنعت و کشاورزی خبر داده بود.

پس از این، در هفته گذشته نیز در چند نوبت فعالان صنعت مرغداری به این موضوع گلایه کردند که هنوز در امسال خوراکی دریافت نکرده‌اند و آنها مجبور هستند از بازار آزاد این خوراک را به سختی و با هزینه بیشتری دریافت کنند.

چهارشنبه اخیر، رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذاران تهران نیز به تجارت‌نیوز گفته بود: مرغداران بیش از ۵۰ روز است که خوراک مرغ ندارند و در خرداد ماه تولید جوجه افزایش می‌یابد و ممکن است به دلیل نبود دان دوباره این جوجه‌ها معدوم شوند.

طبق پیگیری‌ها از فردای این روز، تحویل خوراک به مرغداری‌ها آغاز شده و به نظر می‌رسد بخشی از مشکل در این حوزه فعلا رفع شده است.

ناصر نبی‌پور، رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذاران تهران گفته بود: چنانچه این وضعیت ادامه‌دار باشد دوباره با بحران کمبود تخم‌مرغ و افزایش قیمت آن مواجه می‌شویم! مرغداری‌های تهران تنها با یک سوم ظرفیت کار می‌کنند و تخم‌مرغ از سایر استان‌ها برای تهرانی‌ها تامین می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.