کد مطلب: ۱۱۸۹۷۸

تحویل مسکن مهر فاز ۸ پردیس آغاز شد

تحویل مسکن مهر فاز ۸ پردیس آغاز شد

در حالی برخی پیمانکاران از امضای قرارداد ۵ برگی مسکن مهر فاز ۸ شهر جدید پردیس به دلیل نارضایتی از قیمت‌ها خودداری می‌کنند که تحویل واحدهای تکمیل شده این فاز آغاز شد. طی هفته‌های اخیر شرکت عمران شهر پردیس قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر فاز 8 را اعلام کرد. بر اساس اطلاعیه‌ منتشر شده هزینه

در حالی برخی پیمانکاران از امضای قرارداد ۵ برگی مسکن مهر فاز ۸ شهر جدید پردیس به دلیل نارضایتی از قیمت‌ها خودداری می‌کنند که تحویل واحدهای تکمیل شده این فاز آغاز شد.

طی هفته‌های اخیر شرکت عمران شهر پردیس قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر فاز 8 را اعلام کرد. بر اساس اطلاعیه‌ منتشر شده هزینه ساخت واحدهای آن بسته به متراژ بین 86 تا 97 میلیون و 400 هزار تومان و سهم آورده متقاضیان نیز 56 تا 67 میلیون و 400 هزار تومان است.

پس از اعلان قیمت‌های نهایی،‌شرکت عمران پردیس در اطلاعیه‌ای دیگر برنامه افتتاح 4780 واحد طی آذر و بهمن 95 را اعلام کرد. این تعداد واحد در قالب 16 پروژه مسکن مهر این شهر در برنامه افتتاح قرار گرفت. بر این اساس 1000 واحد شامل پروژه‌های "امیر ساوالان کومه A"، "امیر ساوالان کومه B" و "پردیس‌سازان نوید" ماه جاری افتتاح می‌شود.

13 پروژه دیگر شامل امیرساوالان کومه C، امیرساوالان کومه D، امیرساوالان کومه E، جهاد نصر زنجان C، اسکان‌سازان پردیس A، نگاران ایلام، رادپی ایلام، عمران ابنیه پاسارگاد، کیادژ پرشین A، کیادژ پرشین B، جهاد نصر زنجان A، جهاد نصر زنجان B و طلیعه معماران آرتا شامل 3780 واحد در بهمن ماه امسال افتتاح می‌شود.

اما طی یکی دو هفته اخیر شماری از پیمانکاران در اعتراض به قیمت اعلام شده واحدهای مسکن مهر از امضای قرارداد 5 برگی خودداری کرده‌اند.

در حالی که شرکت عمران پردیس به این پیمانکاران اولتیماتوم داده که خبر می‌رسد تحویل واحدهای تکمیل شده فاز 8 آغاز شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به واحدهای این طرح در فاز 8 و تاکید بر این‌که الگوی افتتاح ما محله محوری است، گفت:‌ تلاش‌ها بر این است واحدهایی را که تحویل متقاضیان می دهیم دارای خدمات روبنایی و زیربنایی باشند. در واقع سعی می کنیم قبل از افتتاح رسمی، این محله ها به صورت بلوک به بلوک تحویل شده و در صورت رویت نواقص تا زمان افتتاح رسمی برطرف شود.

مهرآبادی یادآور شد: واحدهای مسکن مهر شرکت هایی مانند جهاد نصر زنجان، کیا دژ پرشین و … در فاز 8 پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین به موقع منابع مالی در اولویت بعدی واگذاری به متقاضیان هستند.

به گزارش تسنیم وی با بیان این‌که پیگیر افزایش 10 میلیون تومانی سقف تسهیلات مسکن مهر هستیم، اظهار کرد:‌ قول های مساعدی در خصوص دریافت یارانه جهت تکمیل آماده سازی معابر گرفته ایم و نوید خبرهای خوب را در آینده نزدیک به متقاضیان می دهیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.