خبر مهم:

کد مطلب: ۵۹۲۹۴۵

تخفیف شگفت انگیز پک شب یلدا در عطاری آنلاین مُشکستان

تخفیف شگفت انگیز پک شب یلدا در عطاری آنلاین مُشکستان

عطاری آنلاین مشکستان چندین سال است که در آستانه شب یلدای هر سال به معرفی هدایای یلدا می‌پردازد تا دغدغه برای تهیه‌ی یک بسته مناسب برای این شب مخصوص را به حداقل رساند.

پک آجیل و تنقلات مخصوص شب یلدا

شب یلدا یا شب چله یکی از قدیمی‌ترین جشن‌های ایرانی است که مثل عید نوروز و چهارشنبه‌سوری از تاریخ و پیشینه‌ی قدیم ایران به یادگار مانده. این شب از تمام شب‌های سال بلندتر است و اجداد ما هر سال آن را جشن می‌گرفته‌اند.

شب یلدا در واقع از زمان غروب آفتاب در آخرین روز پاییز یعنی ۳۰ آذر شروع می‌شود و با طلوع آفتاب در اولین روز زمستان یعنی اول دی به پایان می‌رسد. زمان شب یلدا به تاریخ میلادی برابر با شب ۲۱ دسامبر است که البته در سال‌های کبیسه به ۲۰ دسامبر تغییر می‌کند. برای مثال تاریخ شب یلدا از سال ۹۶ تا ۹۸ معادل ۲۱ دسامبر بود ولی در سال ۹۹ که کبیسه است این شب معادل ۲۰ دسامبر ۲۰۲۰ خواهد بود.

شب چله به عنوان بلندترین شب سال، برای ما ایرانی‌ها پر از خاطره است؛ از زمان کودکی که انشای شب یلدا می‌نوشتیم تا جمع شدن فامیل، انداختن سفره شب یلدا، تزیین انار شب یلدا و گوش دادن به شعر و قصه زیر کرسی.

هدایا ، تنقلات و خوراکی‌های عطاری مشکستان مناسب شب یلدا

عطاری آنلاین مشکستان چندین سال است که در آستانه شب یلدای هر سال به معرفی هدایای یلدا که متناسب با تم و فضای این شب که با ذوق و دقت فراوان و با سلیقه مخاطب خوش‌ذوق ایرانی طراحی و گردآوری کرده است، می‌پردازد تا دغدغه این دسته از افراد برای تهیه‌ی یک بسته بسیار مناسب برای این شب مخصوص را به حداقل رساند و آنها را یک گام به یک شب یلدای زیبا و گرم و به یاد ماندنی نزدیکتر کند.

جشنواره فروش تنقلات و باکس ویژه یلدا

به همین مناسبت طبق اعلام مهندس علی ابوالفضلی مدیر عطاری بزرگ مشکستان (بزرگترین عطاری آنلاین) ، تخفیف ویژه روی پک ویژه یلدا و دیگر محصولات وبسایت این عطاری آنلاین به آدرس www.Moshkestan.com به مدت ۱۵ روز از تاریخ دوشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ لغایت سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ارائه می‌گردد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.