کد مطلب: ۵۱۳۵۸۱

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

تشدید برخورد با تخلفات کرونایی در پروازها

تشدید برخورد با تخلفات کرونایی در پروازها

در شرایطی که تصاویر و فیلم هایی از تخلفات صورت گرفته برخی ایرلاین‌ها در زمینه رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در فضای مجازی منتشر می‌شود، رئیس سازمان هواپیمایی اعلام کرد: دستور افزایش نظارت و تشدید برخورد با متخلفان کرونایی را صادر کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چند وقتی است که به نظر می‌رسد مردم نسبت به رعایت شدن پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا حساس‌تر شده‌اند و ایرلاین‌هایی که این پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند تصاویر و فیلم‌هایی را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند. یکی از جدیدترین فیلم‌های منتشر شده مربوط به پرواز کیش-مشهد شرکت هواپیمایی ایران ایرتور است که برخی مسافران آن را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند و در این کلیپ نشان می‌دهد که این شرکت هواپیمایی فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده است.

تورج دهقان زنگنه، رییس سازمان هواپیمایی کشوری- درباره رعایت نشدن این پروتکل‌ها و اقدامات صورت گرفته نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: مسلما تصاویر و فیلم‌های منتشر شده دلیل بر کمبود نظارت و افزایش تخلفات کرونایی نیست اما در راستای افزایش نظارت بر عملکرد ایرلاین‌ها دستورات لازم را صادر کرده‌ایم.

وی افزود: اگر پیش از این حدود ۱۰ پرواز به صورت تصادفی انتخاب شده و کنترل می‌شدند دستور داده‌ام تا این نظارت‌ها را تا سه برابر افزایش دهند و روزانه حداقل ۳۰ پرواز مورد نظارت دقیق قرار گیرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در این مسئله که برخی ایرلاین‌ها تخلفاتی مرتکب می‌شوند شکی نیست اما نظارت‌های خود را تشدید خواهیم کرد و در وهله نخست تذکر و هشدار می‌دهیم و در مراحل بعدی شرکت هواپیمایی مورد نظر با لغو پروازهایش مواجه شده و جرایم سنگین‌تری در مقابل متخلفان وجود دارد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.