خبر مهم:

کد مطلب: ۴۸۱۸۹۰

ترامپ بیمارستان را ترک کرد

ترامپ بیمارستان را ترک کرد

رئیس جمهور آمریکا برای دیدار با تعدادی از طرفدارانش که در مقابل بیمارستان تجمع کرده‌اند، بیمارستان را به صورت موقت ترک کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک ویدئوی دیگر از کادر پزشکی در بیمارستان والتر رید و همچنین سایر کارکنان بیمارستان از جمله پرستاران و کادر درمان تشکر کرد.

وی همچنین از طرفداران خود که در مقابل بیمارستان حضور دارند نیز تشکر کرد و اعلام کرد که احتمالا برای دیدار با آنها بیمارستان را ترک می‌کند.

دقایقی بعد خبرگزاری فرانسه با بیان اینکه کاروان موتوری رئیس جمهور آمریکا در مقابل بیمارستان والتر رید مشاهده شده است گزارش داد که با این حال مقصد این کاروان مشخص نیست.

پزشکان ترامپ پیش از این اعلام کرده بودند که حال وی رو به بهبودی است و ممکن است روز دوشنبه از بیمارستان مرخص شود.

مقامات کاخ سفید اما گفته بودند که ترامپ مایل است هرچه زودتر به کاخ سفید بازگردد.

با این حال شبکه سی ان ان لحظاتی بعد از حضور ترامپ در میان طرفدارانش با خودرو گزارش داد که ترامپ دوباره به بیمارستان بازگشته است.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من هرچی از جورج بوش و اوباما و کلیتون و ریگان متنفر بودم وهستم نمیدونم چرا ازاین دیوانه بدم نمیاد شاید چون هرچی تودلش هست سر زبان میاره و آدم رو راستی هست تکلیفش با همه دنیا مشخصه ادای دایه مهربان تر از مادر درنمیاره میگه اول مردم کشور خودم رو عشقه بعدش سایر کشورها باما دوست باشن دشمن نباشن اونها روهم عشقه ولی دشمن باشن ماهم دشمن میشیم

  • ناشناس

    خداوند ظالمی را فرستاد تا ظالم دیگه را نابود کند منظورم امریکا و صدام…ترامپ دستانش بر خون بچه های یمن الوده هست و ترامپ زبان قانون را نمی فهمد ولی زبان موشک را خوب می فهمد .انسان پیمان شکن به درد نمی خوره ..پروردگارا نابودش کن..پروردگارا ترامپ قمار باز را از کره زمین بردار….خدایا اه یمن را بگیر….خدایا اه بیماران پروانه ای را از این حیوان یعنی ترامپ بگیر…لطف خدا غرش قیام و سجیل دهن کثیف ترامپ را بسته

  • مرضیه

    خداانتقام میلبونهاانسانوازش میگیره خیلی زود بیشترزندگی کنه که بیشترجنایت کنه

    • ناشناس

      ?

  • برسد ب دست خدا

    سلامتی ترامپ یامرگش مهم نیس مهم سفره ماست ک روز ب روز خالی تر میشه

  • ناشناس

    دمت گرم مرد میدونستم خوب میشی کاش همه مسئولین مثل تو به جای حرف زدن عمل میکردن
    خدا رو شکر که خوب شدی

  • ناشناس

    حالا اگر روحانی بود یک ماه در بستر بیماری میموند و یکماه دوران نقاهت را میگذروند و یکماه دوستان و آشنایانش برای پاچه خواری به عیادتش میرفتند و تازه بعد از سه ماه با شصت نفر بادیگارد و خدم و حشم بر میگشت پشت میزش .خخخ انگار که رییس جمهور کل دنیاست

  • ناشناس

    اون داره برای مردمش تلاش میکنه به نظرتون مسولین ما هم تلاش میکنند . که ارزوی سلامتی براشون کنیم

  • ناشناس

    به نظر میاد ترامپ اصلا بیمار نشده و اینا همش نمایش برای انتخابات هست.

  • محمد صادق

    درود بر ترامپ عزیز و به امید پیروزی این بزرگ مرد در انتخابات آمریکا

  • ناشناس

    خدارو هزار مرتبه شکر نگران بودیم