کد مطلب: ۷۲۳۶۴۷

اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان شبکه بانکی به‌روزرسانی شد

اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان شبکه بانکی به‌روزرسانی شد

فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان جاری و غیر جاری سه بانک تجارت، توسعه تعاون و کارآفرین در پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ به‌روزرسانی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان جاری و غیر جاری سه بانک تجارت، توسعه تعاون و کارآفرین در پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ به‌روزرسانی شد.

به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان جاری و غیر جاری سه بانک تجارت، توسعه تعاون و کارآفرین در پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ که مورد بررسی نهایی قرار گرفته است به همراه فهرست تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط بانک کارآفرین به روزرسانی و منتشر شد.

با اشاره به بخش ۱ از بند د تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور درخصوص انتشار مانده تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط شبکه بانکی در تارنمای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار که تسهیلات و تعهدات بیشتر از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط محسوب می‌گردد، این بانک نسبت به انتشار فهرست اطلاعات «تسهیلات و تعهدات کلان»، «تسهیلات کلان غیرجاری» و «اشخاص مرتبط» بانک‌ها و موسسات اعتباری که مورد بررسی نهایی قرار گرفته است اقدام می‌کند.

شایان ذکر است اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان مرتبط سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری پس از دریافت و بررسی نهایی منتشر خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.