کد مطلب: ۳۰۷۴۴۶

تسهیل شرایط دریافت وام؛ دستور کار کارشناسان حقوقی بانک مهر ایران

تسهیل شرایط دریافت وام؛ دستور کار کارشناسان حقوقی بانک مهر ایران

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تسهیل شرایط دریافت وام برای مشتری‌ها را از الزامات کاری کارشناسان حقوقی بانک دانست و این مهم را گامی در راستای تکریم ارباب رجوع معرفی کرد.

مرتضی اکبری، در اولین سمینار تخصصی حقوقی و پیگیری وصول مطالبات با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه بیان داشت: خوشبختانه معوقات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تحت‌الشعاع بحران قرار نگرفت و میزان آن در حال حاضر ۱.۱ درصد است.

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ادامه داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، عملکرد مطلوبی در سال جاری داشته و با وجود هدف‌گذاری رشد ۲۵ درصدی در شش ماهه نخست، با توجه به بحران اقتصادی صورت گرفته رشد ۱۷ درصدی صورت گرفت که رشد مطلوبی را نشان می‌دهد.

مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ادامه به آمار تسهیلات اعطایی اشاره کرد و گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

اکبری در بسط تکریم مشتری ادامه داد: مشتری‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از تعهد بالایی برخوردارند که بسیار قابل تحسین است؛ چندی است که سفته از فرایندهای اعطای تسهیلات حذف شده علی‌رغم آنکه تکریم ارباب رجوع محسوب می‌شد و فرایند دریافت وام را تسهیل می‌کرد، ابزاری برای بازپرداخت وام مشتریان نیز بود؛ با این حال پس از حذف نیز مشتری‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تعهدشان را برای پرداخت فراموش نکردند و این شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: همچنین کارشناسان حقوقی باید تلاش کنند تا شرایط دریافت وام را برای مشتری تسهیل کنند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر توجه بیشتر به قراردادها نیز تاکید کرد و بیان داشت: همکاران حقوقی باید تلاش کنند تا پیش از بروز مشکلات حقوقی رفع مشکل کنند و از این رو باید توجه بیشتری بر قراردادها داشته باشند تا در همان ابتدا میزان غیرقابل وصول بودنشان به صفر برسد و به دیگر سخن بهداشت اعتباری نیز رعایت شود.

منبع:روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.