کد مطلب: ۴۱۰۷۶۱

یک نماینده مجلس در گفتگو با تجارت‌نیوز مطرح کرد:

تشکیل جلسه مجلس برای بنزین در فردا / قیمت بنزین احتمالا اصلاح می‌شود

تشکیل جلسه مجلس برای بنزین در فردا / قیمت بنزین احتمالا اصلاح می‌شود

یک نماینده مجلس در خصوص برنامه مجلس شورای اسلامی درباره گرانی بنزین گفت: قرار است فردا جلسه‌ای به صورت علنی یا غیرعلنی در مورد اصلاح قیمت بنزین تشکیل شود و نرخ‌های جدیدی که برای قیمت بنزین اعلام شده است احتمال دارد اصلاح می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت بنزین از بامداد جمعه 24 آبان ماه سال افزایش داشته و از لیتری هزار تومان به سه هزار تومان رسیده است.

براساس اطلاعیه دولت دراین خصوص قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود، همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

احمد صفری، عضو کمیسیون انرژی مجلس در این خصوص گفت: ما باید مردم را به آرامش دعوت کنیم نه این که به آن دامن بزنیم. در این خصوص قرار است فردا جلسه‌ای به صورت علنی یا غیرعلنی در مورد اصلاح قیمت بنزین تشکیل شود.

وی افزود: اصرار ما بر این است که هم قوه قضاییه و هم اعضای دولت در جلسه فردا حضور داشته باشند، اما اگر هم نشد 290 نفر نماینده مردم در این جلسه حضور دارند.

نماینده مردم کرمانشاه در خصوص این تصمیم دولت عنوان کرد: دولت که از کشور دیگری نیامده است، یا تصمیم دولت اشتباه بوده یا این که کسی مغرضانه این اشتباه را وارد دولت کرده است، به هر حال ما هم از حق دولت و هم از حق ملت دفاع می‌کنیم و یک تصمیم عاقلانه و کارشناسی شده‌ای گرفته خواهد شد.

صفری در پایان تصریح کرد: آقای لاریجانی باید می‌گفت تا یکشنبه که نمایندگان مجلس حاضر باشند دست نگه دارند تا تصمیم‌گیری شود و کار کارشناسی در این خصوص صورت بگیرد. این تصمیم یا با نقص‌هایی همراه است یا به این علت که وضعیت بودجه و اقتصاد کشور به لحاظ تحریمی در شرایط مناسبی نیست به ناچار گرفته شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جعفر

    ه قیمت اول برگردد هزارتومان کافیه

  • ناشناس

    کووو چرا هیچ خبری نیست چرا مجلس طرح دو فوریتی ابلاغ نکرد ما که تاکسی پلاک عمومی داریم هنوز سهمیه ندادن تا اول ادر بشینیم خونه هامون؟
    جواب زن بچه مارو کی میده؟ قسطامونو کی میده؟

  • ناشناس

    قیمت بنزین بکنن هزار تومان کسی طرح معیشتی نمیخواد فشار عجیبی رو مردم وارد شده .خیلی ها طلف میشن از این تصمیم ناکارآمد مسئولین .هیچ کسی راضی نیست از این موضوع گرانی بنزین . مگه میشه بنزین گرون بشه و کالاها ثابت بمونه . بچه کوچیک هم میفهمه سوخت ی مملکت بره بالا دنبالش همه چی خود به خود بالا میره این یعنی دنبالش فساد ووو همه چی هست

  • ناشناس

    همه ناراضی هستن تصمیم عجولانه و غیر کارشناسی و مغرضانه ای بود