کد مطلب: ۱۸۰۳۰۰

تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره مد و لباس فجر

تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره مد و لباس فجر

مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر تا پایان دی ماه ۹۶ تمدید شد.

به دلیل استقبال مخاطبان، افرادی که تاکنون موفق به شرکت در این دوره از جشنواره نشده‌اند، تا ۳۰ دی‌ماه فرصت دارند تا برای حضور در این رویداد ثبت نام و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری و مشارکت هنرمندان طراح، تولیدکنندگان، اساتید علمی و دانشگاهی، مراکز آموزشی، انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی برگزار می‌شود.

این جشنواره با همکاری برخی از سازمان‌ها و نهادها مانند ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، سازمان‌های صنعت معدن و تجارت صدا وسیما، آموزش‌وپرورش، اتحادیه‌های عضو کمیسیون‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و نقش مؤثر خبرگزاری‌ها برگزار می‌شود.

ازجمله اهداف برپایی این جشنواره می‌توان به بسترسازی، به‌کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در عرصه مد و لباس و سبک زندگی، معرفی و کاربردی کردن آثار برگزیده و هدایت بازار پوشاک به‌ سوی تولید داخلی اشاره کرد.

همچنین از اهداف این جشنواره، تشویق مردم به پرهیز از انتخاب و مصرف الگوهای بیگانه و تقویت اقتصاد مقاومتی با ایجاد اشتغال پایدار و ارج نهادن چهره‌های ماندگار هنر، مد و صنعت لباس و نساجی و تشویق طراحان مستعد و تجلیل از دست‌اندرکاران موفق صنعت نساجی و تولید پوشاک داخلی است.

این فراخوان در بخش‌های طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی جواهرات و زیورآلات، طراحی کیف و کفش، مسابقه زنده طراحی لباس، علمی دانشگاهی، صنعت و فناوری‌های نوین، بخش بین‌الملل، انجمن‌ها و مؤسسات هنری مد و لباس، استان‌ها و اقوام منتشرشده است.

منبع: روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور،

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.