کد مطلب: ۱۶۱۹۷۲

تمدید مهلت برای واریز نقدی سهام عدالت

تمدید مهلت برای واریز نقدی سهام عدالت

مهلت واریز نقدی جهت تسویه مانده ارزش سهام عدالت تا پایان مهرماه تمدید شد.

بر اساس پیامک جدید سازمان خصوصی‌سازی مهلت واریز نقدی تسویه مانده ارزش سهام عدالت تمدید شد و صاحبان سهام عدالت، برای واریز رقمی نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان تا پایان مهر فرصت دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سازمان خصوصی‌سازی در پیامکی جدید به صاحبان سهام عدالت اعلام کرد، مهلت واریز نقدی جهت تسویه مانده ارزش سهام عدالت تا پایان مهرماه تمدید شد.

سازمان خصوصی‌سازی در حالی مهلت واریز مابه‌التفاوت سهام عدالت ر ابرای رسیدن به سقف یک میلیون تومانی تمدید کرد که معاون اول رئیس‌جمهوری در جلسه روز دوشنبه گذشته شورای عالی اصل 44 پیشنهاد برای تمدید مهلت واریزی مابه‌التفاوت برای تکمیل سقف یک میلیون‌تومانی سهام عدالت را داد که این موضوع از سوی رئیس سازمان خصوصی‌سازی تصویب شد. بر این اساس، سازمان خصوصی‌سازی مهلت 6 ماهه‌ای را برای تکمیل مابه‌التفاوت سهم دارندگان سهام عدالت تعیین کرده بود که این مدت در پایان شهریورماه سال جاری به اتمام رسید.

گفتنی است، تنها دو دهک پایینی جامعه تمامی یک میلیون تومان سهام عدالت را داشته و مابقی حدود 530 هزار تومان دارایی از محل این سهم داشته و باید در صورت تمایل برای دریافت سود کاملی که حدود 150 هزار تومان برآورد شده، مابقی این رقم یعنی 470 هزار تومان را پرداخت کنند.

به این ترتیب این مهلت تکمیل و واریز 470 هزار تومان، تا پایان شهریورماه بود که بنا به درخواست اسحاق جهانگیری، این مهلت یک ماه دیگر نیز تمدید شد.

منبع: خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.