کد مطلب: ۶۴۳۳۷۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تهران فردا تعطیل شد؟

تهران فردا تعطیل شد؟

استاندار تهران اعلام کرد که تا چند ساعت آینده آلودگی هوا کمتر خواهد شد و در نتیجه پایتخت در روز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ تعطیل نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تهران فردا تعطیل شد؟

استاندار تهران گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی تا چند ساعت آینده شاخص هوای تهران کم‌تر خواهد شد؛ به همین دلیل فردا ادارات و مراکز آموزشی تهران تعطیل نخواهد بود.

چندی پیش سید جعفر تشکری هاشمی در یک رشته توییت در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: در شرایط آلودگی هوا و وجود ذرات معلق زیر ۱۰ میکرون با شاخص ۵۰۰ppm، شهر تهران به یکی از آلوده ترین شهر جهان تبدیل شده است. علاج واقعه را باید قبل از وقوع کرد. تعطیلی مدارس و ادارات راه حل نبوده و نیست، مُسَکِنی برای گذر از وضعیت بحرانی است.

وی تاکید کرد: اینبار هم به دلیل حفظ جان و سلامت شهروندان، باید تعطیلی تهران، مدارس و ادارات را پیشه گرفت اما هنوز برای اجرای اقدامات کارشناسی با عزم و اراده ملی دیر نیست! وضعیت قرمزتر آلودگی هوا و مرگ و میر هزاران شهروند از آنچه تصور می‌کنیم به ما نزدیکتر است.

غبار فعلی تهران از عراق وارد شده

همچنین کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی روز جمعه درباره وضعیت آب‌ و هوا ایرنا ، گفت: «تهران امروز غبارآلود و نیمه ابری است در ساعات عصر با وزش باد شدید و تشدید شرایط اضطراری مواجه خواهد شد.»وی گفت: «دمای هوا امروز در تهران حداقل ۱۳ درجه بالای صفر و حداکثر دما ۱۵ درجه خواهد بود.»

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی توده گرد و خاکی که از کشور عراق وارد ایران شده است امروز غرب و مرکز کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و طی سه روز آینده پدیده غالب در بیشتر مناطق کشور وزش باد و ادامه خیزش گرد و خاک خواهد بود.

به گفته رفیعی به دلیل کم‌بارشی با شروع باد ضعیف هم خیزش گرد و خاک را داریم. اما غبار فعلی موجود در هوای تهران غبار وارد شده از عراق است که دیروز ابتدا وارد کرمانشاه، همدان، ساوه، قزوین و قم شده است.

وی توضیح داد: «امروز بارشی در تهران نداریم و موج بعدی بارندگی‌ها از روز شنبه در نیمی از کشور آغاز خواهد شد.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    واقعن مسوولان دلسوز نداریم بیخیال ترین هاهستن از درد ما خبر ندارند وقتی بچه مون مریض میشه چه اعذابی باید بشیم

  • مونا

    سلام چرا کسی به حرف ما و بچهای ما ارزشی قائل نیستن جون بچهای ما در خطر هست

    • ناشناس

      واااا

  • ریحانه مرادی

    باسلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
    اگه میشه لطفا مدارس رو تعطیل کنید ممنونم
    چیه چرا مشهد و … تعطیل شد اینجا نشد

  • ناشناس

    سلام چرا مشهدو…رو تعطیل کردن ولی مارو طعتیل نکردن فکرکنم بخاطر اینکه ما برای اینا مهم نیستیم

    • قربان شریفی

      دلشان خواسته به کسی چه مربوط

  • ناشناس

    واقعاً باید مدارس رو تعطیل کنن

  • محمد

    باید مدرسه ها تعطیل کنند گ*****

  • ناشناس

    استاندار بیسواد باشه همین میشه شنبه آلودگی هوا به ۱۰۰۰ رسیده بود طبق قانون دولت و وزارت بهداشت ۳۰۰ یعنی تعطیلی کل اینها به فکر جیب خودشون هستن نه جون‌مردم

  • ناشناس

    واقعا که شنبه که هوا این همه کثیف بود هم مدرسه ها بازبود وهم طرافیک سنگین وقتی این دولت اداره ها رو تعطیل نمیکنه همین میشه که بیمارستانها پرشه از بیمار

    • قربان شریفی

      ارکجا می دامی باز بود

  • ناشناس

    کارمندن… برن. پیک نیک. بیت. المال.. مال دولتیها….. کسانی بیمه شغل کاذب. بزنن سرشان….. مسولان. لاکچری. فقرا. نوبت شما موقع رای گیری. ۴دهک. عادت به گرسنگی دارن. کمیته بهزیستی. کمک پوشش بیمه مسکن وام. اینا نه. افرادبدون کمک هیچ ارگانی.. بیمه.. کار.. حقوق داعم… ندارن پیش خانه. مریض.. خدا به داد اینا برسه…..ااین خانوادها. طوفان.. تورم. درهم کوبیده. مسولان.. ۲ ساله فکر میکنن ریسی گفت من. یکسال. فکری… بازم. روحانی. ۳تادرمیون. ۱ عملی میشد

  • قربان شریف

    چرا سحرای طبس وصحرای در منطقه عراق را نمی پوشانند که دراین فصل گرد وخاک نباشد