کد مطلب: ۶۴۵۴۷

تور کیش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان گران شد!

تور کیش یک میلیون و 100 هزار تومان گران شد!

تجارت نیوز: افزایش بی رویه بهای تورهای داخلی همزمان با آغاز تابستان و اوج مسافرت های این فصل موجب ناراحتی مسافران و خانواده ها شده است. تبلیغات توسط تجارت‌نیوز به گزارش خبرنگار تجارت نیوز، تعدادی از مسافران در این باره اعلام کردند: بر خلاف اعلام مسوولان سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر نظارت این سازمان بر عملکرد

5a5592a3ce9071a823b3e35eb41526b7_XL.jpg

تجارت نیوز: افزایش بی رویه بهای تورهای داخلی همزمان با آغاز تابستان و اوج مسافرت های این فصل موجب ناراحتی مسافران و خانواده ها شده است.

به گزارش خبرنگار تجارت نیوز، تعدادی از مسافران در این باره اعلام کردند: بر خلاف اعلام مسوولان سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر نظارت این سازمان بر عملکرد آژانس های گردشگری و دفاتر فروش بلیت ، متاسفانه همچنان شاهد افزایش بی رویه قیمت هادر فصل تابستان به وِیژه روزهای آخر هفته هستیم.

آنان معتقدند: در تماس با دفاتر فرروش بلیت در نقاط مختلف شهر برای رزرو تورهای داخلی ، بعضا با قیمت های متفاوتی برخورد می کنیم که معلوم نیست به هر حال قیمت واقعی کدام است.

به گفته آنان مردم انتطار دارند تا سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی، نظارت بیشتری بر این بخش داشته باشد تا دیگر شاهد افزایش بی رویه نرخ ها و همچنین چند نرخی بودن آن نباشند.

طبق اعلام برخی از دفاتر گردشگری، بعد از ایام عید فطر قیمت خرید بلیت ها افزایش چشمگیری داشت.

به گفته آنان بهای خرید بلیت جزیره کیش برای خود آژانس ها از 110 به 180 هزار تومان افزایش پیدا کرده است. که این رقم بدون احتساب مالیات و سود این دفاتر است.

به گفته این کارشناس این قیمت ها بسته به نوع پرواز و شرکت مربوطه تغییر میکند. وی همچنین افزود این قیمت ها نیز صرفا مربوط به اوایل هفته است.زیرا بهای بلیت کیش در روزهای پایانی به دلیل افزایش تقاضا مجددا افزایش می یابد.
بر پایه این گزارش با شروع جشنواره فروش در جزیره کیش و استفاده مردم از سواحل خلیج فارس شاهد افزایش دوباره قیمت بلیت بودیم به گونه ای که نرخ تور گردشگری کیش قبل از آغاز ایام اوج سفر برای دوشب در هتل 5 ستاره به نرخ 300 هزار تومان فروش می رسید، اما با شروع تعطیلات و جشنواره تابستانی کیش نرخ دوشب در هتل 5 ستاره به یک میلیون و 400 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
این نرخ ها نشان می دهد که در ایام اوج سفر شاهد افزایش سه برابری قیمت بلیت ها هستیم.
صاحب یکی از آژانس های منطقه غرب تهران نیز در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه علت افزایش قیمت تورهای داخلی در این ایام چیست گفت: از آنجایی که در ایام عادی سفرها کم می شود و قیمت ها کاهش پیدا میکند آزانس های مجبور به فروش نصف قیمت بلیط در این ایام می شود، از این رو آنها در ایام اوج سفر برای جبران در آمد خود اقدام به بالا بردن نرخ تورها می شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.