کد مطلب: ۲۵۲۴۹۰

توضیح درباره هواپیماربایی در آسمان ایران

توضیح درباره هواپیماربایی در آسمان ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: پرواز اسکای دبی ۳۰۱ که از دبی عازم کابل بود، در میانه راه از فرودگاه دبی درخواست بازگشت می‌کند اما تاکنون ما خبری مبنی بر هواپیماربایی دریافت نکرده‌ایم بنابراین تا دریافت گزارش قطعی نمی‌توانیم در این خصوص اظهارنظر کنیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور درباره وضعیت هواپیمای دبی - افغانستان گفت: طبق بررسی های صورت گرفته هنوز گزارشی مبنی بر هواپیماربایی دریافت نکرده ایم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو عنوان کرد: پرواز اسکای دبی ۳۰۱ که از دبی عازم کابل بود، در میانه راه از فرودگاه دبی درخواست بازگشت می کند اما تاکنون ما خبری مبنی بر هواپیماربایی دریافت نکرده ایم بنابراین تا دریافت گزارش قطعی نمی توانیم در این خصوص اظهارنظر کنیم.

وی در ادامه گفت: البته از دقایقی پیش اخباری در خصوص هواپیما‌ربایی منتشر شده که ما آن را تایید نمی‌کنیم.

خبرگزاری دولتی امارات (وام) در گزارش اعلام کرد که اخبار منتشر شده درباره تلاش برای ربودن هواپیمای شرکت‌ ملی این کشور صحت ندارد.

مدیرکل شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرد: پرواز شماره fz301 خطوط هوایی «فلای دبی» از دبی به مقصد کابل در پرواز بود اما مجدد به دبی بازگشت و مسافران آن پیاده شدند و فرودگاه را هم ترک کردند.

سیف السودی متذکر شد: بازگشت پرواز به‌دلیل رفتار یکی از مسافران بود که بعد از بازگشت در فرودگاه دبی بازداشت شد.

منبع: ایران‌آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.