کد مطلب: ۳۲۱۵۳۶

ثبات قیمت میوه‌های پاییزی

ثبات قیمت میوه‌های پاییزی

با توجه به پایان ماه صفر و با افزایش تقاضا برای موز، قیمت این میوه روند صعودی به خود گرفته است.

بازار میوه که در تابستان به دلیل سرمازدگی دچار تلاطم قیمتی و با افزایش قیمت مواجه شده بود با ورود میوه‌های پاییزی متعادل شد و از قیمت‌های معقولی برخوردار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، گزارش میدانی حاکی است، در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم پرتقال شمال در میدان تره بار از ۱۵۰۰تومان تا ۳۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد و در خرده فروشی‌ها نیز کیلویی ۵هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین قیمت نارنگی نیز در میدان تره بار ۳هزار تا ۶۵۰۰تومان به فروش می‌رسد، عرضه نارنگی در واحد‌های صنفی نیز از ۴۵۰۰تا ۷هزارتومان است.

فروش سیب زرد نیز در میدان تره بار از ۴هزار تومان آغاز و تا ۹ هزار تومان نیز ادامه دارد در حالیکه فروش این میوه در واحد‌های صنفی از ۵۵۰۰اغاز می‌شود و در مناطق مختلف قیمت‌ها متفاوت است.

فروش هر کیلوگرم موز نیز در میدان تره بار از ۸۵۰۰ آغاز و تا ۱۱هزار تومان ادامه دارد و در واحد‌های صنفی نیز از کیلویی ۱۳هزار و ۵۰۰تومان آغاز می‌شود این در حالی است که موز در واحد‌های خرده فروشی تا طی هفته گذشته با قیمت ۱۰هزار و ۵۰۰تومان به فروش می‌رسید.

به گفته متصدیان واحد‌های صنفی، قیمت هر کیلوگرم موز طی ۴۸ساعت گذشته ۱۵۰۰تومان افزایش یافته است.

بر اساس گفته این افراد، با توجه به پایان ماه صفر و آغاز جشن‌های ازدواج تقاضا برای این میوه افزایش خواهد یافت و احتمال افزایش قیمت بیشتر این میوه در بازار نیز وجود دارد.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.