کد مطلب: ۱۶۵۷۲۲

ثبات محسوس سکه و دلار در بازار امروز

ثبات محسوس سکه و دلار در بازار امروز

امروز (یکشنبه) قیمت دلار و سکه تمام طرح جدید با ثباتی محسوس نسبت به روز گذشته به ترتیب معادل ۴۰۱۶ و یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

روز گذشته (شنبه) قیمت دلار و سکه تمام بهار طرح جدید، به ترتیب معادل ۴۰۱۶ و یک میلیون و ۲۹۶ هزار تومان بود که امروز (یکشنبه) قیمت دلار معادل ۴۰۱۵ و قیمت سکه تمام طرح جدید معادل یک میلیون و ۲۹۵ هزار تغییر یافته که نشان می‌دهد قیمت این دو نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در بازار ارز یورو با افزایش هشت تومانی معادل ۴۷۸۸ تومان، پوند انگلستان با کاهش چهار تومانی معادل ۵۳۴۶ تومان، لیر ترکیه با کاهش هفت تومانی معادل ۱۱۱۴ تومان، یوآن چین با کاهش ۳ تومانی معادل ۶۳۲ تومان و درهم امارات با کاهش شش تومانی معادل ۱۱۱۴ تومان قیمت دارند.

علاوه بر این در بازار طلا نیز نیم‌سکه با کاهش ۹۰۰۰ تومانی معادل ۶۴۸ هزار تومان، ربع سکه با کاهش ۲۰۰۰ تومانی معادل ۳۷۰ هزار تومان و سکه گرمی با کاهش ۱۰۰۰ تومانی معادل ۲۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

در عین حال هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمتی بیش از ۱۲۱ هزار تومان و هر مثقال طلا با قیمتی بیش از ۵۲۷ هزار تومان عرضه می‌شود. علاوه بر این هر اونس طلا در بازار جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته با قیمتی معادل ۱۲۸۱ دلار دادوستد می‌شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.