کد مطلب: ۲۹۳۲۵۱

ثبت اطلاعات خریدوفروش راهکار ساماندهی بازار خودرو

ثبت اطلاعات خریدوفروش راهکار ساماندهی بازار خودرو

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو ،ثبت اطلاعات خریدوفروش را یکی از راهکارهای ساماندهی بازار خودرو دانست.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو، از آشفته بودن وضعیت بازار خودروهای داخلی بعلت محدودیت تقاضا و عرضه طی دوهفته اخیر خبر داد و اظهار کرد:اختلاف موجود در قیمت کارخانه ای و بازار خودروها گویای وجود حباب در این بخش است.

به گزارش تجارت‌نیوز، موتمنی از بازگشت آرامش و ثبات به بازار خودروهای وارداتی خبر داد و گفت:هم اکنون خرید و فروش چندانی در این بخش صورت نمی گیرد .

وی یکی از راهکارهای ساماندهی بازار خودرو،​را ثبت اطلاعات خرید و فروش این کالا دانست و افزود:به رغم سامانه طراحی شده برای بازار خودرو ، هنوز خبری از بهره برداری آن نیست .معتقدم با شروع فعالیت این سامانه، می توان بازار را در شرایط بهتری قرار داد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو ضمن انتقاد از سکوت نهاد‌های نظارتی در زمینه افزایش قیمت خودرو ،بیان کرد: نهاد‌های نظارتی بر عملکرد خودروسازان به نوعی در افزایش قیمت خودرو دخیل هستند و مشخص نیست که این سکوت تا کی ادامه خواهد داشت.

موتمنی در پایان گفت: بازار خودرو، بازاری انحصاری است و نهاد‌های نظارتی هم باید رصدی بر آن داشته باشند بطوریکه در یک ماه گذشته، ۳۵ درصد رشد قیمت داشتیم.

منبع:‌ باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.