کد مطلب: ۵۸۹۷۳۹

۱۰ هزار ثبت نام موفق در سامانه تقاضای مسکن

۱۰ هزار ثبت نام موفق در سامانه تقاضای مسکن

محمود محمود زاده، معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از ۱۰ هزار ثبت نام موفق در سامانه تقاضای مسکن ثمن خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمود محمودزاده با بیان اینکه از امروز ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن با وجود آنکه کمتر از یک ماه از ابلاغ طرح جهش تولید مسکن شروع شده بود، آغاز شده است،گفت: این تعهد دولت به متقاضیان بود که ما توانستیم کمتر از یک ماه آن را به یاری خداوند، اجرا کنیم.

تمامی مزیت‌های نهضت ملی مسکن به پروژه‌های دیگر دولتی منتقل می‌شود

او با بیان اینکه از ابتدای ساعت ۱۲ تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر موفق شدند، در سامانه ثمن ثبت نام کنند، افزود: متقاضیان به هیچ وجه در انجام ثبت نام عجله نداشته باشند، چراکه فرصت برای ثبت نام تا یک ماه آینده وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: عجله برای ثبت نام در این طرح باعث کند شدن ورود به سایت می‌شود. یک ماه بعد از تکمیل مراحل ثبت نام برای متقاضیان پالایش اطلاعات متقاضیان شروع می‌شود.

بانوان مجرد هم می توانند در سامانه ثبت نام کنند

محمود زاده با بیان اینکه استثنایی برای ثبت نام مجرد‌ها در نظر گرفته ایم، گفت: بانوان مجرد بالای ۳۵ سال که به عنوان خود سرپرست هستند هم می‌توانند در سامانه ثبت نام کنند. افراد و مجردهای معلول ذهنی و جسمی و حرکتی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و سن آن‌ها بالای ۲۰ سال است و همچنین برای نخبگان علمی شرایط جدیدی را پیشنهاد داده ایم که تمامی آن‌ها در صفحه ابتدای سایت ذکر شده است.

محمود زاده بیان کرد: برای تمام افرادی که در طرح‌های حمایتی قبل ثبت نام کرده بودند و پروژه در حال اجرا دارند، هر مزیتی که وجود دارد مشمول طرح‌های قبلی می‌شود و تفاوتی بین استفاده افراد از مزیت‌های این طرح با طرح‌های قبلی وجود ندارد.

او تاکید کرد: پس از صدور پروانه ساختمانی بین ۱۸ ماه تا دو سال زمان برای ساخت این واحد‌ها نیاز است، اما این به آن شرط است که آورده متقاضیان در تاریخ مقرر شده، تکمیل شود.

احتمال تمدید مهلت زمان ثبت نام در سامانه ملی املاک و اسکان

محمودزاده، در خصوص مهلت ثبت‌نام در سامانه ملی املاک و اسکان گفت: بر اساس زمانبندی پیشین، پایان مهرماه مهلت ثبت‌نام سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان تعیین شد. چند هفته گذشته مکاتبه‌ای با دبیرخانه ستاد سران قوا (ستاد عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا) برای تمدید این مهلت داشتیم. زیرا شرایط ایجاب می‌کند تا با مهلت بیشتری این اقدام انجام شود و دراین خصوص منتظر نتیجه هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مالباخته

    ما ک ۱۶۰ میلیون دادیم پروژه اناران ایلام پردیس مسکن ملی هنوز زمین خاکیه کسی هم پیگیری نمیکنه

  • امیر علی

    سلام در طرح حمایتی مسکن ثبت نام کردم ،برای ثبت نام جدید اومدم از درخواست قبلیم انصراف دادم حالا میخوام ثبت نام کنم پیغام میده شما مجاز به ثبت نام نیستین،میشه لطف کنید راهنمایی بفرمایید…تشکر

    • ناشناس

      داداش مشکل اختلال در سیستم بوده دوباره وچند باره امتحان کن بنده که قبلا ثبتی نداشتم این مورد رو داشتم ولی امروز ظهر باز شد

  • ناشناس

    دیشب که وارد سایت شدم، یک پنجره کوچک قرمز، دائم اخطار می داد که به اینترنت وصل نیستم! در حالیکه نه پراکسی قعال بود، نه اینترنت قطع. با سه نوع مرورگر امتحان کردم، همین وضع بود.

  • آشنا

    چراماکه یه بارثبت نام کردیم چون نداشتیم آورده اولیه رابدیم دیگه دنبالش رانگرفتیم الان دوباره رفتم واسه ثبت نام رد صلاحیت میزنه باید چیکار کرد

  • علوانی

    سلام.چرا همه شهر های خوزستان نیستند .. شهر امام دزفول نداره..از کجا باید پیگیری کنیم

  • آشنا

    چراماکه از قبل ثبت نام داشتیم ولی مسکنی دریافتم نکردیم چون ۵۰ تومن نداشتم پیش بدم الان دیگه نمیتونم دوباره ثبت نام کنم

    • ناشناس

      اگه قبلا در مسکن ملی ثبت نام کردی نیازی به ثبت نام دوباره نیست.

  • کرمی

    سلام چرا شهرستان خمینی شهر نیست برای تقاضای مسکن

  • ناشناس

    عزیزان مدارک لازم وببرید کافینت ثبت نام کنید باید تمام مدارک تصویرش ثبت بشه

  • M

    درود بر هموطنان، این مسکن ملی یه طرح جدید برای اینکه دولت جدید با کسری بودجه موجه هست،اینا جوو دادن مسکن ملی و بیایید پول پرداخت کنید، آیا قرادادی هست ک اینارو کی ب شما تحویل بدن اگه ندن سرموقع خسارت بدن؟ مثه بانکا که اگه 1ماه قسط ندی جریمه میکنن؟و نکته بعدی اینکه اینا هنوز مسکن مهر رو کامل تحویل ندادن، اومدن طرح جدید زدن مسکن ملی و کلاه گشادی ساختن واسه سر ملت ک تاناف میاد پایین، ساده نباشید، مسکن ملی یه طرجدیده واسه جیب مردم، اگه استارتش خورده هم بشه 15سال دیگه هم تحویل نمیدن،مستنداتش هست،مسکن مهر پردیس پرند و…… وسلام

  • ناشناس

    سلام داری۲فرزند وهمسرم۴نفرهستیم۲۵سال درسنندج مستجر هستم تاحال هیچ امتیازنکرفم وکارگرهستم ونارحتی قلبی دارم یکی ازپچهام نارحتی قلبی داردنمیدام چکارکن سنندج توی لیس شهرها نیست