خبر مهم:

کد مطلب: ۴۱۷۳۹۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سریع‌ترین ثبت نام در مسکن ملی / ظرفیت ۵ استان در کمتر از ۲۴ ساعت پر شد

سریع‌ترین ثبت نام در مسکن ملی / ظرفیت 5 استان در کمتر از 24 ساعت پر شد

درحالی که برای متقاضیان نام‌نویسی در پنج استان فارس، اردبیل، آذربایجان شرقی، مرکزی و بوشهر چهار روز در نظر گرفته شده اما ظرفیت‌ها یک روزه به اتمام رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ثبت نام استان‌های فارس، اردبیل، آذربایجان شرقی، مرکزی و بوشهر از ساعت 10 روز گذشته آغاز شد و بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی متقاضیان می‌توانند تا ساعت 24 روز جمعه 29 آذر ماه در سامانه اقدام ملی تولید مسکن نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

در این گروه استانی، استان مرکزی با 20 شهر، استان فارس با 21 شهر، استان بوشهر با 13 شهر، استان اردبیل با 11 شهر و استان آذربایجان غربی با 24 شهر در این طرح شرکت کرده‌اند که در کمتر از 24 ساعت ظرفیت تمام 89 شهر پر شده است.

در حالی که در گروه‌های استانی قبلی نام‌نویسی‌ها به روز دوم نیز کشیده می‌شد، اما ثبت نام این گروه با سرعت بیشتری انجام شد و کار به روز دوم نکشید.

اولین استانی که با تکمیل ظرفیت مواجه شده استان مرکزی بود.

برای متقاضیان از این استان شرایطی نیز درنظر گرفته شده بود، برای متقاضیان شهر‌های شهرستان شیراز (در صورت وجود ظرفیت)، امکان ثبت‌نام در شهر جدید صدرا و متقاضیان شهرهای شهرستان‌های اراک، شازند و خمین علاوه بر شهر خودشان(درصورت وجود ظرفیت)، می‌توانستند در شهر جدید مهاجران نیز ثبت نام کنند.

همچنین برای متقاضیان شهرهای اراک، دلیجان و محلات علاوه بر شهر خودشان(درصورت وجود ظرفیت)، امکان ثبت نام در شهر جدید امیرکبیر و متقاضیان شهر بوشهر صرفا امکان ثبت‌نام در شهر جدید عالیشهر وجود داشت.

متقاضیانی که از شهرهای تبریز، اسکو، آذر شهر و شبستر قصد ثبت نام در این طرح را داشتند، علاوه بر شهر خودشان(درصورت وجود ظرفیت)، امکان ثبت نام در شهر جدید سهند نیز وجود داشت.

این طرح در شهریور ماه به صورت پایلوت در استان کرمان آغاز شد، ثبت نام دیگر استان‌ها نیز از 21 آبان ماه شروع شد و تا به امروز 28 استان در طرح مسکن ملی ثبت نام شده‌اند؛ تنها نام‌نویسی برای سه استان تهران، کرج و قزوین انجام نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پس بقیه بی خانمان ها چه کنند اولویت را برای کم درآمدها بذارید و افرادی که تازه ازدواج کردن . بک ساعته درشهرستان آباده ظرفیت پرسد بقیه چه کنند

  • ناشناس

    مسخره کردند، ساعت 12 ظهر میخواستم مسکن ثبت نام کنم ظرفیت پر شده بود این هم دروغی دیگر در دولت روحانی… مردم را به دروغ سر کار نزارید

  • ناشناس

    ایابااینکه تعدادثبت نام شدگانی که واجد شرایط نیستن برای واجدین شرایط مجددااعلام میشودیانه..

  • ناشناس

    باسلام من نمیدانم کجا ثبت نام کنم

  • محسن

    ثبت نام مسکن ملی

  • ناشناس

    سر کاریم . که بیکار نباشیم

  • ناشناس

    سلام دوساعته تلاش کردم نتونستم وارد سایت شم لطفا را هنمایی کنید برای ثبت نام مسکن تهران پردیس