کد مطلب: ۳۵۱۱۴۸

جاده چالوس و هراز از عصر امروز یکطرفه می‌شود

جاده چالوس و هراز از عصر امروز یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه در جاده‌های چالوس و هراز ممنوع است.

به گزارش تجارت‌نیوز، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه از کرج به مرزن آباد و از رودهن به آمل ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به کرج و از ساعت ۴ بعد از ظهر روز شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از جاده هراز محدوده آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه این محدودیت ترافیکی در روز ۲۲ یهمن امسال نیز دوباره اعمال می‌شود، افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه از کرج به مرزن آباد و از رودهن به آمل ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر روز دوشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

قدمی افزود: رفت و آمد همه وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر روز دوشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.

وی گفت: آمدوشد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

قدمی از رانندگانی که قصد آمدوشد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.