کد مطلب: ۵۲۵۶۸۷

جبران عقب ماندگی بهار و تابستان ۳ نماد

جبران عقب ماندگی بهار و تابستان ۳ نماد

گزارش و جزئیات عملکرد برخی از شرکت‌ها در سامانه کُدال منتشر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گزارش و جزئیات عملکرد برخی از شرکت‌ها در سامانه کُدال منتشر شد.

شفن: درآمد ماهانه شرکت پتروشیمی فن آوران در اسفند ماه امسال ۸۳۲ میلیارد تومان بوده است که نسبت به بهمن ماه ۹۹ کاهش ۲درصدی داشته است. مقایسه فروش شرکت در اسفند ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می‌دهد میزان درآمد شرکت ۲۳۴درصد افزایش یافته است. میانگین فروش ماهانه شرکت تا پایان این ماه مبلغ ۴۶۳ میلیارد تومان بوده که فروش این ماه نسبت به میانگین فروش ماهانه ۸۰ درصد بیشتر بوده است. ۵۸ درصد از فروش شرکت به فروش صادراتی اختصاص دارد و ۴۲ درصد به فروش داخلی. همچنین مقایسه فروش فصلی در نماد شفن نشان می‌دهد که این شرکت در سه ماه چهارم مبلغ ۲۲۳۵ میلیارد تومان فروش داشته است. فروش شرکت در زمستان نسبت به پاییز رشد فصلی ۳۵ درصدی داشته است. شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند ماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۵ هزار و ۵۵۶ میلیارد تومان فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ رشد ۹۱‌درصدی داشته است.

شگویا: درآمد ماهانه شرکت پتروشیمی تندگویان در اسفند ماه امسال هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان بوده است که نسبت به بهمن ماه ۹۹ کاهش ۶‌درصدی داشته است. مقایسه فروش شرکت در اسفند ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می‌دهد میزان درآمد شرکت ۱۲۴‌درصد افزایش یافته است. درآمد اسفند ماه شرکت ۴۹‌درصد بیشتر از متوسط فروش سال ۹۹ بوده است. ۲/ ۰‌درصد از درامد شرکت از طریق فروش صادراتی و ۸/ ۹۹‌درصد از درآمد شرکت از طریق فروش داخلی بوده است. این اعداد نشان می‌دهد که درآمد اصلی شرکت در داخل کشور است و فروش صادراتی کمتری دارد و در ماه‌های قبل نیز به همین ترتیب بوده است. همچنین مقایسه فروش فصلی در نماد شگویا نشان می‌دهد که این شرکت در سه ماه چهارم مبلغ ۳ هزار و ۶۱۷ میلیارد تومان فروش داشته است. این به آن معنی است که فروش شرکت در زمستان نسبت به پاییز رشد فصلی ۳۶ درصدی داشته است. شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند ماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ رشد ۴۲‌درصدی نشان می‌دهد.

شپدیس: درآمد ماهانه شرکت پتروشیمی پردیس در اسفند ماه امسال هزار و ۷۷۹ میلیارد تومان بوده که نسبت به بهمن ماه ۹۹ افزایش ۱۰۲‌درصدی داشته است. مقایسه فروش شرکت در اسفند ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می‌دهد میزان درآمد شرکت ۱۷۹‌درصد افزایش یافته است. درآمد اسفند ماه شرکت ۲۵‌درصد بیشتر از متوسط فروش سال ۹۹ بوده است. ۷۶‌درصد از درآمد شرکت از طریق فروش صادراتی و ۲۴‌درصد از درآمد شرکت از طریق فروش داخلی بوده است. پتروشیمی پردیس برخلاف پتروشیمی تندگویان که داخلی محور بود، صادرات محور است و درآمد اصلی شرکت از راه صادرات است.

منبع: دنیای اقتصاد

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خسته نباشین. لطفا میزان بدهی ما مردم رو به سازمان بورس و دولت حساب کنین که واریز کنیم . چون گویا بی خبریم ولی بدهکاریم . دست از سر ملت بردارین فقط