خبر مهم:

کد مطلب: ۴۹۵۴۰۰

هادیانفر پاسخ داد:

جرایم کرونایی کدام خودروها حذف می‌شوند؟

جرایم کرونایی کدام خودروها حذف می‌شوند؟

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: آژانس‌های محلات و تاکسی‌های اینترنتی را نیز از این جریمه‌ها و محدودیت‌ها مستثنی کردیم. وانت بار‌های که پلاک سفید دارند را در این لیست قرار دادیم که می‌توانند نسبت به جابه جایی بار در شهر‌هایی که ممنوعیت وجود دارد، اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هادیان فر، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از امروز تردد وانت بارهای پلاک سفید بین شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی بلامانع است.

وی ادامه داد: آن چه که در خصوص پلاک‌های عمومی ابلاغ کردیم تمام وسائط حمل و نقل با این پلاک‌ها که در حوزه بار و مسافر فعالیت می‌کنند از این جریمه‌ها مستثنی هستند.

هادیانفر بیان کرد: آژانس‌های محلات و تاکسی‌های اینترنتی را نیز از این جریمه‌ها و محدودیت‌ها مستثنی کردیم. وانت بار‌های که پلاک سفید دارند را در این لیست قرار دادیم که می‌توانند نسبت به جابه جایی بار در شهر‌هایی که ممنوعیت وجود دارد، اقدام کنند.

وی افزود: تردد این وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچون سایر وسایل نقلیه ممنوع است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: جریمه مالکان خودروهای دارای پلاک عمومی، وانت بارهای پلاک سفید، تاکسی‌ها و تاکسی‌های اینترنتی پس از اتمام طرح حذف خواهد شد.

هادیانفر بیان کرد: جریمه پزشکان و پرستاران هم پس از اعلام لیست آنها از طریق فرمانداری‌ها بخشیده می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ..ها پول کم آوردید؟؟؟؟

  • شاهرخ زینال خیری

    با پلاک 21 از اتوبان زنجان تبریز بسمت منزل پردیس تهران عبور کردم ساعت ده ونیم صبح برام اس ام اس اومده داخل هیچ شهری هم نشدم

  • ناشناس

    قانون مسخره ای هست
    اگه یکی داروی ضروری بخواد باید چقدر واسته تاکسی گیرش بیاد
    این بلا سر خانوادتون بیاد خوبه؟

  • ناشناس

    این قانون اصلا بدرد نمیخوره من که بچم مریض شد بردمش بیمارستان چطوره باید از در خونه تا بیمارستان مجوز بگیرم اخه نا مسلمونی که ۶۰۰تومن جریمه نوشتی برام