کد مطلب: ۱۷۰۲۰۷

جزئیات آمار تاخیرهای پروازی مهر ماه

جزئیات آمار تاخیرهای پروازی مهر ماه

سازمان هواپیمایی آمار پروازهای ایرلاین‌های ایرانی در مهر ماه امسال در فرودگاه مهرآباد را اعلام کرد.

طبق اعلام این سازمان، شرکت هواپیمایی آسمان با ۹۵۷ پرواز بیشترین تعداد پرواز را به خود اختصاص داده و پس از آن شرکت‌های ماهان با ۶۶۹، ایران ایر ۶۶۱، آتاایر ۵۴۴، زاگرس ۵۱۱ و قشم‌ایر با ۴۵۷ پرواز قرار دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در بین ایرلاین‌ها با کمترین پرواز نیز پویاایر با ۳۹، معراج با ۷۲ و ساها با ۷۳ پرواز قرار گرفته‌اند.

از نظر تعداد پروازهای به موقع انجام‌شده در مهر ماه ۹۶ شرکت هواپیمایی ماهان با ۵۰۹ پرواز صدرنشین بوده و پس از آن آسمان با ۴۷۴، ایران‌ایر با ۳۷۱، قشم‌ایر با ۳۳۹ و زاگرس با ۲۸۳ پرواز قرار گرفته‌اند.

از نظر درصد پروازهای به موقع شرکت هواپیمایی معراج عملکرد موفق ۹۳ درصدی را به ثبت رسانده تا جایی که تنها پنج پرواز از ۷۲ پر واز این شرکت هواپیمایی در ماه گذشته با تاخیر انجام شده‌اند. پس از آن شرکت هواپیمایی ساها با ۸۱ درصد، قشم‌ایر با ۷۴ درصد و ایران‌ایرتور با ۷۲ درصد قرار گرفته‌اند.

از نظر تعداد پروازهای تاخیردار مانند ماه‌های گذشته شرکت هواپیمایی آسمان با ۴۸۳ پرواز بیشترین تاخیر را به ثبت رسانده و پس از آن ایران‌ایر با ۲۹۰، آتاایر با ۲۶۵ و زاگرس با ۲۲۸ پرواز قرار گرفته‌اند. از نظر درصد پروازهای تاخیری در ماه گذشته شرکت هواپیمایی کاسپین ۵۱ درصد و آسمان ۵۰ درصد از پروازهایشان را با تاخیر انجام دادند و دیگر ایرلاین‌های ایرانی کمتر از ۵۰ در صد تاخیر داشتند.

در این آمار آتاایر با ۴۹، کیش‌ایر با ۴۷ و شرکت هواپیمایی نفت با ۴۶ درصد بالاترین آمار را داشتند و ۴۴ درصد از پروازهای ایران‌ایر نیز تاخیر داشتند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.